هافبک پیشین تیم ملی با بیان اینکه انتقادهای مخرب تنها استقلال را از مسیر اصلی‌اش دور می‌کند، گفت: انتقاد خوب است اما به شرط اینکه سازنده باشد و هدف آن تخریب کردن دیگران نباشد.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک به تیم ملی فوتسال ایران به خاطر ارائه بازی های زیبا در جام جهانی کلمبیا گفت: قبل از هر صحبتی باید از تیم ملی فوتسال کشومان تشکر کنم. آنها اگر چه به فینال جام جهانی فوتسال نرسیدند، اما آنقدر زیبا بازی کردند که مردم شیفته دیدن بازی آنها شدند و توانستند تیم بزرگی مثل برزیل را شکست داده و نامشان را در فوتبال دنیا جاودانه کنند.

وی افزود: خوشحالم از اینکه توانستیم به جمع چهار تیم برتر دنیا راه پیدا کنیم و امیدوارم مسئولین به تیم فوتسال کشورمان بهای بیشتری داده و همان قدر که به تیم ملی بزرگسالان امکانات می دهند، به این تیم هم بدهند. مطمئن باشید فوتسالیت های ما خیلی زودتر از آنچه که فکر کنیم، به قهرمانی در جهان دست پیدا خواهند کرد.

هافبک پیشین تیم ملی در خصوص لیگ شانزدهم نیز گفت: متاسفانه به خاطر تعطیلی های پی‌درپی نمی توان خیلی در مورد عملکرد تیم ها در لیگ شانزدهم صحبت کرد؛ زیرا تا لیگ شروع می شود و تیم ها می خواهند به هماهنگی کامل برسند، مجددا لیگ تعطیل شده و مدیران و سرمربی تیم ها دوباره باید برای حفظ آمادگی تیمشان یا تدارک اردو ببینند و یا دلخوش به بازی های تدارکاتی باشند تا بتوانند آمادگی خود را حفظ کرده و با شروع دوباره لیگ نتایج قابل قبولی کسب کرده تا مورد انتقاد هوادارانشان قرار نگیرند.

وی در ادامه اضافه کرد: درست است که همه تیم ها قبل از شروع لیگ از این تعطیلی باخبر بوده، اما باید برای حفظ آمادگی نفراتشان تلاش زیادی کنند و ما شاهد بودیم استقلال که توانسته بود مقابل پرسپولیس یک بازی خوبی از خود ارائه کند و ذوب آهن را هم در هفته بعد شکست دهد، رفته رفته به آمادگی کامل می رسید، اما به یکباره به خاطر تعطیلی دوباره لیگ ترمز این تیم کشیده شده و باید منتظر باشیم تا ببینیم که در هفته هشتم و پس از تعطیلی ۲۱ روزه مقابل سیاه‌جامگان در مشهد چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد.

نامجومطلق در خصوص دو دیدار پیش روی تیم ملی مقابل ازبکستان و کره جنوبی نیز گفت: به اعتقاد من این دو بازی می تواند نقش تعیین‌کننده‌ای برای رسیدن ایران به جام جهانی داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما دو بازی سنگین را مقابل دو تیمی داریم که اولی بسیار فیزیکی و دومی یک تیم بسیار تاکتیک پذیر است و با توجه به فشار سنگینی که این دو دیدار برای ما خواهد داشت، کی‌روش و دستیارانش باید به گونه ای عمل کنند که بتوانند امتیازات لازم را از این دو بازی کسب کرده و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

هافبک پیشین تیم ملی تاکید کرد: اگر نتوانیم در این دو بازی به نتیجه مورد دلخواه دست پیدا کنیم، باز هم مثل خیلی اوقات دیگر کارمان به اما و اگر خواهد کشید و شرایط برایمان سخت خواهد شد.

نامجومطلق ادامه داد: تیم ملی کشور ما، ویترین فوتبال ماست و امیدوارم اگر کادر فنی تیم ملی می خواهد ویترین زیبایی برای فوتبال کشورمان داشته باشد باید به لیگ و بازیکنان مستعدی که در آن بازی می کنند، اهمیت بیشتری دهد؛ زیرا پویایی لیگ ما ضامن موفقیت تیم ملی خواهد بود.

وی در مورد شرایط حال حاضر استقلال نیز گفت: درست است در روزهایی که استقلال رفته رفته می رود به شرایط ایده آل برگردد، حواشی به وجود آمده می‌تواند ضربه مهلکی به آبی‌پوشان بزند و آنها را از هدفی که دارند، دور کند و من اعتقاد دارم همه کسانی که خود را استقلالی می دانند باید دست به دست هم دهند و برای موفقیت استقلال همدل شوند.

هافبک پیشین تیم ملی تصریح کرد: انتقاد آن هم از نوع منطقی آن بسیار خوب است ولی متاسفانه یک عده در این چند وقت انتقادهای غیرسازنده ای را علیه منصوریان و کادرش انجام دادند و موجبات ناراحتی منصوریان را به همراه داشتند که از این دوستان می خواهم در این شرایط که استقلال و منصوریان نیاز به آرامش دارند، دست از انتقادهای مخرب برداشته و از تیمی که سال ها در آن بازی کرده اند، حمایت کنند.

نامجومطلق در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال در این شرایط حساس که برخی مدیران ورزشی علیه یکدیگر صحبت می‌کنند و همدیگر را به باد انتقاد گرفته اند و چوب آن را استقلال باید بخورد، تیمشان را تنها نگذاشته و دست از حمایت کادر فنی و بازیکنان تیم برندارند تا شاهد روزهای خوب استقلال در آینده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.