مدیرعامل و مالک سپیدرود رشت گفت که آمادگی این را دارد تا باشگاه را به فرد یا افرادی که می‌توانند کمک کنند، واگذار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر کناره‌گیری تیم فوتبال سپیدرود رشت از جام حذفی و اعتصاب بازیکنان و همچنین استعفای مدیرعامل این تیم به گوش می‌رسد. محمد پورمحسن مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود پس از اعتصاب بازیکنان این تیم در نامه‌ای به الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان آمادگی خود را برای واگذاری باشگاه اعلام کرد.

پورمحسن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مشکلات پیش آمده در باشگاه سپیدرود اظهار داشت: سه سال است با وجود نبود منابع مالی سعی کرده‌ایم فضای خوبی را در این باشگاه حاکم کنیم. در مورد کناره‌گیری از جام حذفی نیز هنوز چیزی اعلام نکرده‌ایم و در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی در مورد استعفایش عنوان کرد: من استعفا نکرده‌ام ولی احساسم این است که اگر کسی می‌تواند به این تیم کمک کند بیاید، تیم راتحویل او می‌دهم. براساس ظرفیت و توانمندی که وجود دارد سعی کردیم منابع مالی را تأمین کنیم. زیرساخت‌های خوبی فراهم شده و آینده خوبی در انتظار باشگاه است ولی بنده به دلیل علاقه‌ای که به این باشگاه دارم اعلام کرده‌ام اگر کسی هست که منابع مالی خوبی دارد و می‌تواند به باشگاه کمک کند، حاضرم باشگاه را واگذار کنم.

مالک باشگاه سپیدرود تصریح کرد: نامه‌ای به اداره کل ورزش زده‌ام و اعلام کرده‌ام، اگر کسی هست که باعث پیشرفت این تیم می‌شود من مانع رشد سپیدرود نمی‌شوم.

پورمحسن در مورد اعتصاب بازیکنان خاطرنشان کرد: بازیکنان سال گذشته و امسال برای تیم زحمات زیادی کشیده‌اند و از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان با وجود اینکه مبلغ ناچیزی دریافت کرده‌اند ولی تلاش زیادی انجام دادند و شرایط خوبی هم در جدول داریم. اما آنها هم باید تأمین شوند، بازیکنان پول خود را می‌خواهند و با کسی مشکل ندارند. اگر مسئولان کمی حمایت می‌کردند شاید این مشکلات پیش نمی‌آمد. من تا آخرین توان از بازیکنانم دفاع می‌کنم و اگر حرفی هم زدند حق دارند.

وی در مورد حضور تیم سپیدرود در جام حذفی گفت: تیم ما در این مسابقات شرکت خواهد کرد و اصلاً نامه‌ای مبنی بر عدم حضور در جام حذفی زده نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.