روزنامه‌های الرایه و الوطن قطر در گزارشی به تلاش باشگاه العربی برای کنار گذاشتن اشکان دژاگه و جایگزینی لوئیز خیمینیز شیلیایی اشاره کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موضوع آینده همکاری اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی و باشگاه العربی به یکی از دغدغه‌های اصلی رسانه‌های قطری تبدیل شده و هر روز اخبار مختلفی در این رابطه منتشر می‌شود.

در این میان روزنامه الرایه قطر یکی از اخبار صفحه اصلی سایت رسمی خود را به موضوع اشکان دژاگه اختصاص داده و نوشته است: مدیران باشگاه العربی می‌خواستند وضعیت بازیکنان خارجی این تیم را تا شب گذشته (پنجشنبه) مشخص کنند، اما این پرونده همچنان باز است.

در ادامه این خبر روزنامه الرایه آمده است: باشگاه العربی در جلسه‌های دو روز اخیر خود به این نتیجه رسیده که نام لوئیز خیمینیز، بازیکن اهل شیلی را به‌جای اشکان دژاگه در فهرست بازیکنان خارجی خود قرار دهد. کادر اداری این باشگاه قطری در تلاش است تا با بستن پرونده همکاری ملی‌پوش ایرانی هرچه سریع‌تر خیمینیز را برای حضور در بازی‌های رسمی العربی مهیا کند، اما این مسئله به‌خاطر حضور اشکان دژاگه در اردوی تیم ملی ایران جهت بازی برابر ازبکستان به تعویق افتاده است. مهلت ثبت اسامی بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ ستارگان قطر فردا (شنبه) به پایان می‌رسد و باشگاه العربی در صورت تصمیم به استفاده از خیمینیز باید به‌صورت یک‌طرفه قرارداد دژاگه را فسخ کند که چنین مسئله‌ای می‌تواند تبعات سنگینی برای این تیم داشته باشد.

روزنامه الوطن نیز با انتشار گزارش مشابه الرایه تاکید کرده است: اشکان دژاگه برای قطع همکاری خود با باشگاه العربی خواهان دریافت تمامی حق و حقوق خود طبق مفاد قراردادش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.