سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل هف سمنان در مرحله سوم جام حذفی از عملکرد بازیکنان این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی پس از صعود تیمش به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل هف سمنان اظهار داشت: من تا به امروز تیم‌های لیگ دسته دوم را ندیده بودم. اگر لیگ دسته دوم تیم‌های باکیفیتی مانند هف سمنان دارد، باید به آنها آفرین گفت. باید بگویم لیگ دسته دوم کیفیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: هف تیم بسیار خوبی بود و من به مسئولان باشگاه هف، بازیکنان این تیم و مربیانش تبریک می‌گویم. بازی هم بسیار خوب بود و خوشحالم که بچه‌های ما در این مسابقه توانستند بازی را کنترل کنند. ما به کنترل بازی خیلی نیاز داشتیم، چون در این فصل هفت بازی انجام داده‌ایم که در پنج بازی پیش بودیم، اما فقط در یک بازی به برتری رسیدیم. ما باید بیشتر روی این مسئله کار کنیم تا بتوانیم بازی‌ها را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازگشت بهادر عبدی به میادین و بازی کردن او مقابل هف سمنان گفت: ما باید کنار بهادر باشیم و همه به او کمک کنیم. خوشحالم که او امروز توانست حدود ۲۵ دقیقه برای ما بازی کند و عملکرد خوبی هم داشت. سخت است که بعد از چنین ضایعه‌ای و درگذشت پدر و مادر بخواهید این‌گونه به میادین بازگردید. شرایط بهادر در بازی امروز امیدوارکننده بود. امیدوارم ما هم بتوانیم او را کمک کنیم.

جلالی درباره این مسئله که ورود تیم‌های لیگ برتری به جام حذفی از یک مرحله قبل‌تر نسبت به سال‌های گذشته آیا کمکی به کیفیت مسابقات جام حذفی کرده یا خیر و اینکه صدمات تعطیلات لیگ را کمتر می‌کند، گفت: اگر برنامه به این شکل باشد و تیم‌هایی چون هف از لیگ دو شانس بازی با تیم‌های لیگ برتری را پیدا کنند، بسیار خوب است. تعطیلات که برای کسی خوب نیست، اما باید ببینیم چه اتفاقی افتاده که این تعطیلات به‌وجود آمده است.

وی ادامه داد: تیم ملی این فصل برنامه‌های زیادی دارد و خود باشگاه‌‌ها درگیر بازی‌های آسیایی، لیگ و جام حذفی هستند. البته باید بگویم این برنامه با این میزان تعطیلات را اسفند ماه سال پیش به باشگاه‌ها دادند و خود من یک ماه روی این برنامه فکر کردم، واقعاً راه دیگری نداشت. به این دلیل می‌گویم راه دیگری وجود نداشت که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌های تیم ملی را گرفته بودند و واقعاً راه دیگری نبود که مسابقات را برگزار کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیمش و اینکه آیا این بازیکن که عملکرد خوبی دارد با‌ آنالیز به پیکان آمده است یا از شانس او بازیکن باکیفیتی از آب درآمده است، گفت: قطعاً همین‌طور است و ما برای جذب بازیکنان مطالعه کرده‌ایم. خود من وسواس زیادی روی جذب بازیکنان خارجی دارم و گروه ۱۲ نفره‌ای داشتیم که ۱۷۰ فیلم را بررسی کردند تا سه بازیکن خارجی جذب کنیم، سه بازیکن باکیفیت که مجموع قیمت هر سه آنها فقط ۳۴۰ هزار دلار است و خرج زیادی روی دست ما نگذاشتند. منشا بازیکن بسیار خوبی است.

جلالی همچنین گفت: هاراپتیان که در دفاع چپ بازی می‌کند عضو تیم ملی ارمنستان است و یک دفاع وسط هم به‌تازگی جذب کردیم که کیفیت بالایی دارد. در این زمینه و برای جذب بازیکنان خارجی باید شرایطی به‌وجود بیاید و مسئولیتی برای آنهایی که این بازیکنان را وارد می‌کنند ایجاد شود تا موظف و متعهد باشند که بازیکن باکیفیت به لیگ برتر بیاورند. باید یک فرآیند برای این افراد تعریف شود و البته خود مربیان نیز باید مسئولیت‌پذیری داشته باشند تا ما شاهد حضور بازیکنان باکیفیت خارجی در لیگ‌مان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.