سرمربی تیم فوتبال هف سمنان گفت: برای تفریح به تهران نیامده بودیم و همپای پیکان موقعیت ایجاد کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل حلالی سرمربی هف سمنان بعد از باخت تیمش مقابل تیم پیکان گفت: ما برای تفریح به تهران نیامده بودیم و اهداف بزرگی را دنبال می‌کردیم و باید بگویم تنها تفاوت ما با پیکان در تجربه بود چرا که من فکر می‌کنم ما خیلی خوب بازی کردیم و واقعا فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. در مقابل تیمی که هم در زمین بازی و هم در کادر فنی نفرات بزرگی را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: ما در این تیم مشکلات ساختاری داشتیم بهتر است بگویم در باشگا‌ه هم با این اتفاقات روبرو بودیم اما به هر حال توانستیم خود را آماده این بازی کنیم و همانطور که با جلالی سرمربی تیم پیکان در پایان بازی صحبت کردم هر دو اتفاق نظر بر روی کیفیت خوب بازی داشتیم.

سرمربی تیم هف سمنان در پایان خاطرنشان کرد: ما همپای پیکان موقعیت داشتیم تیم ما یک تیم خصوصی است و باید بگویم حتی استان سمنان هم استان فوتبالی نیست و حالا که ما این عملکرد خوب را از خودمان نشان دادیم و زنگ تفریحی در زمین نبودیم باید بگویم به تیمم افتخار می‌کنم.

حلالی افزود: ما باید از این بازی‌ها درس بگیرم چرا که تیم‌های لیگ برتری تجربه بیشتری نسبت به تیم‌های دسته پایین‌تر دارند. امروز هم نکات زیادی را یاد گرفتیم که باید آن را در لیگ دو در دستور کار خودمان قرار دهیم تا به نتایج لازم دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.