تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به ۵۰ نفر هم نمی‌رسید و نکته جالب توجه این است که تعداد مأموران نیروی انتظامی بیشتر از تماشاگران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ دیدار تیم‌های پیکان تهران و هف سمنان از سری رقابت های مرحله یک سی و دوم نهایی جام حذفی امروز در حالی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که وزش شدید باد در ورزشگاه کار هر دو تیم را دشوار کرده بود و بازیکنان به راحتی نمی‌توانستند مسیر توپ‌های بلند و ارسال از جناحین را تشخیص دهند.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به ۵۰ نفر هم نمی‌رسید و نکته جالب توجه این است که تعداد مأموران نیروی انتظامی بیشتر از تماشاگران است.

*تیم پیکان در اکثر دقایق این دیدار بازی را در کنترل خود داشت و با دو گل منشاه و صادق بارانی جای عرض اندام به حریف خود نداد تا کاملا حاضران در ورزشگاه شاهد بازی یک طرفه‌ای باشند.

*معدود تماشاگران تیم پیکان با استفاده از طبل سر و صدای عجیبی را در ورزشگاه به راه انداخته بودند و در صحنه‌ای جالب فروشنده مواد غذایی هم با ریتم تشویق آنها به انجام حرکات موزون پرداخت که این موضوع تعجب هواداران را به همراه داشت.

*به کار بردن الفاظ زشت از سوی لیدرهای دو تیم باعث شد تا مدیر ورزشگاه شهدای شهرقدس به آ‌نها هشدار دهد تا در صورت تکرار این الفاظ آنها را به بیرون از ورزشگاه هدایت خواهد کرد.

*مهدی ثابتی دروازه‌بان تیم هف سمنان روی برخوردی که با مقانلو مهاجم تیم پیکان داشت با عصبانیت با بازیکن تیم پیکان درگیر شد و حتی این موضوع به درگیری فیزیکی انجامید که با پادرمیانی داور این درگیری پایان یافت.

*ادموند اختر بازیکن سابق تیم استقلال نیز در ورزشگاه حاضر شد تا بازی دو تیم را از نزدیک ببیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.