سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران، گفت:‌ هدف‌مان از حضور در جام حذفی این است که شایستگی خود را نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در استان خوزستان اولین دیدار خود را برگزار می‌کنیم و بیشتر از این خوشحال هستیم که با یک تیم قابل احترام بازی داریم. علی‌رغم صحبت‌هایی که مطرح می‌شود و می‌گویند کادر فنی استقلال خوزستان کم‌تجربه است، ولی من معتقدم پورموسوی بسیار هم باتجربه است. امیدوارم یک بازی خوب و با کیفیت با این تیم داشته باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ، افزود: جام حذفی با هدف گسترش فوتبال باید ابتدا در شهرستان‌ها برگزار شود و تیم‌هایی که سطح پایین‌تری نسبت به تیم‌های لیگ برتری دارند باید میزبان باشند. انتظار داشتیم دیدارمان مقابل استقلال خوزستان در گچساران برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران در ادامه تصریح کرد: به‌دنبال این هستیم که شایستگی خود را نشان دهیم. این تقابل از جنبه‌هایی عادلانه نیست، ولی ما هم هدف‌مان این است که کیفیت‌های خود را مقابل همگان به نمایش بگذاریم.

یزدی درباره شرایط تیمش در مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. بازیکنان ما جوان هستند و هنوز به بلوغ فوتبالی نرسیده‌اند. ما به زمان نیاز داریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. قول می‌دهم تمام تلاش خود را انجام دهم تا در لیگ دسته دوم به هیچ تیمی باج ندهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.