سرمربی توپچی‌های لندن عنوان کرد خوشحال است که از او به‌عنوان گزینه سرمربیگری سه‌شیر یاد شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر که شب گذشته (چهارشنبه) در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال را به پیروزی ۲ بر صفر برابر بازل سوئیس سوق داد، پس از بازی وقتی از او در مورد اخراج سم آلارادایس از سمت سرمربیگری سه‌شیر به‌خاطر فساد در انتقال غیرقانونی بازیکنان پرسیده شد، او پاسخ داد: اتفاقاتی که در ۴۸ ساعت گذشته رخ داد، فوق‌العاده سورپرایزکننده بود. البته فوتبال انگلیس همیشه پر از سورپرایز است.

در ادامه خبرنگاری از ونگر پرسید که «از شما به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی انگلیس یاد شده است. نظر شما در این خصوص چیست؟»، وی در پاسخ گفت: البته که خوشحالم از من به‌عنوان گزینه سرمربیگری سه‌شیر یاد شده است، اما اولویت من باشگاه آرسنال است. تا پایان فصل هم در این تیم خواهم ماند و کاملاً روی کارم تمرکز خواهم داشت. همیشه گفته‌ام که اولویت من باشگاه آرسنال است و شرایط را ارزیابی خواهم کرد که چطور تا پایان فصل به بهترین شکل ممکن به وظیفه‌ام عمل کنم.

وی همچنین در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه آرسنال هم اظهار داشت: به بازیکنانم بابت این برد و فوتبال باکیفیتی که از خود ارائه دادند، تبریک می‌گویم. نیمه اول هم فوق‌العاده بود و بازی سطح بالایی را شاهد بودیم. باید با همین شور و شوق به بازی‌های خود ادامه بدهیم و گام‌های خود را محکم برداریم. می‌دانیم که باید چطور بازی کنیم، اما هنوز جای بهتر شدن داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.