سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از متحمل شدن نخستین شکست از زمان حضورش در این تیم گفت تیم تحت رهبری وی در بازی با اتلتیکو مادرید، اراده جدی برای پیروزی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن چهارشنبه شب در زمین اتلتیکومادرید در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست یک بر صفر داد.

آنچلوتی در پایان این دیدار به زد دی اف گفت: ما به اندازه کافی با عزم و اراده جدی مقابل اتلتیکو بازی نکردیم. کنترل توپ را خیلی ساده از دست می دادیم و موقعیت را برای ضدحمله تیم حریف باز می گذاشتیم. این کلید شکست ما بود. ما همچنین در بازگشت به بازی خیلی کند عمل می کردیم.

وی افزود: بایرن بازی را در کنترل داشت اما خیلی کند بود. مقابل تیمی مثل اتلتیکومادرید شما باید سریع تر باشید. باید تاثیرگذارتر باشید و از موقعیت هایتان استفاده کنید.

آنچلوتی گفت: اتلتیکو همانگونه بازی کرد که ما انتظار داشتیم اما ما می توانستیم بهتر بازی کنیم. بازی را خوب آغاز کردیم اما راهمان را کمی گم کردیم. در جنگ های تن به تن باختیم. البته بازی در ورزشگاه ویسنته کالدرون دشوار است. اتلتیکو تیم سختکوشی است. باختن همیشه غم انگیز است اما ما هنوز می توانیم از گروهمان صعود کنیم. باید اتلتیکو را در خانه شکست بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.