با رای رئیس باشگاه العربی و سرمربی تیم، لژیونر مصدوم برزیلی این تیم ماندنی شد و هنوز آینده هافبک ملی‌پوش کشورمان با این تیم مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چند هفته گذشته باشگاه العربی قطر اخبار ضد و نقیض زیادی درباره آینده اشکان دژاگه، هافبک ملی‌پوش کشورمان مطرح کرده است که تمام این اخبار باید در جلسه شب گذشته باشگاه قطری روشن می‌شد ولی بازهم سکوت مسئولان این باشگاه باعث شد تا آینده این هافبک ایرانی با این تیم مبهم بماند.

جلسه باشگاه العربی روز گذشته با حضور خلیفه بن جبر، رئیس باشگاه و پلوسو، سرمربی تیم جلسه‌ای تشکیل داد تا اولا با بررسی جواب آزمایش مصدومیت پاولینیو، لژیونر برزیلی تصمیم قطعی درباره او گرفته شود زیرا پیش از این مطرح شده بود که باشگاه می‌خواهد قرارداد او را فسخ و به جای او اشکان را جایگزین کند.

در این جلسه بنا به گزارش روزنامه الرایه موضوعات مختلفی بررسی شد. مهمترین آنها تصمیم درباره لژیونر برزیلی بود که در نهایت مقرر شد تا پاولینیو در العربی بماند زیرا مصدومیتش جزئی است و او می تواند بعد از چهار هفته بازی کند.

اکنون این سوال مطرح است باشگاه العربی هیچ اظهار نظری درباره آینده اشکان دژاگه نکرده است. قرار بود العربی در این جلسه آینده ماندن یا رفتن او را مشخص کند. با توجه به اینکه هافبک ایرانی با این باشگاه قطری قراردادی یک ساله دارد و در صورت فسخ این قرارداد، باشگاه قطری باید غرامت سنگینی را بپردازد احتمال ماند دژآگه زیاد است. با توجه به اینکه فردا آخرین روز سپتامبر و نقل و انتقالات در داخل لیگ ستارگان قطر است به نظر می‌رسد دژاگه تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی در العربی بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.