سرمربی روستوف پس از تساوی برابر آیندهوون گفت: ما در بازی‌های اخیر در ابتدا بازی خوب بودیم ولی رفته رفته عقب نشینی کردیم و این خوب نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال روستوف شب گذشته در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف تیم پی‌.اس وی آیندهوون هلند رفت و این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

دیمتری کریچنکو، سرمربی روستوف پس از این بازی گفت: نتیجه تساوی عادلانه بود زیرا ما دو بار از آیندهوون جلو افتادیم ولی در نیمه دوم آنها بهتر عمل کردند و فرصت‌های زیادی داشتند تا گلزنی کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: در نیمه دوم دست بسته نبودیم ولی آیندهوون بهتر بازی کرد و مهاجمانش مدافعین ما را خیلی آزار دادند. بین دو نیمه به بازیکنان تذکر دادم که در نیمه دوم باید با قدرت بازی کنند زیرا آیندهوون در نیمه دوم هجومی‌تر بازی خواهد کرد ولی متاسفانه به خاطر اشتباهات برخی از بازیکنان آنها بازی را به تساوی کشاندند.

سرمربی روستوف در پایان از سیر نزولی عملکرد بازیکنان در نیمه دوم در چند بازی اخیر گلایه کرد و گفت: این گرایش خوبی نیست. من به بازیکنانم گفتم که باید تا آخرین دقایق بجنگند ولی متاسفانه در چند بازی اخیر در ابتدای بازی، خوب بودیم ولی در پایان نتیجه را از دست دادیم.

سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان در این بازی ۹۰ دقیقه کامل حضور داشت و یک پاس گل داد. عزت اللهی دیگر بازیکن ملی‌پوش کشورمان فرصت بازی نداشت و از نیکمت بازی را دنبال کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.