رئیس هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان گفت: به بازیکنانی که به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان در تمرینات تیم شرکت نکرده‌اند هشدار جدی می‌دهم که با آنها برخورد انضباطی انجام می‌شود آن هم بدون اغماض.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص جلسه امشب خود با فرهاد کاظمی برای روشن شدن تکلیف سرمربیگری وی در سیاه‌جامگان گفت: کاظمی به دنبال گرفتن حق و حقوق خودش است اما من به او گفتم که همه باشگاه‌های ما دچار مشکلات مالی هستند و این طور نیست که فقط ما با این مسئله درگیر باشیم. حتی به کاظمی گفتم که نبودنت در بازی با استقلال که در پیش است به تیم ضربه خواهد شد. همچنین به او تأکید کردم که چند بازیکن به تبعیت از شما در تمرینات حاضر نشدند و این موضوع تیم را دچار حاشیه خواهد کرد به همین دلیل بعد از صحبت‌هایی که با علی عباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان داشتم قرار شد جمعه شب جلسه‌ای با حضور کاظمی و عباسی در مشهد برگزار شود و تصمیم نهایی درباره همکاری یا عدم همکاری بعد از این جلسه مشخص گردد.

وی ادامه داد: من به عباسی گفتم که تصمیم نهایی را خود طرفین بگیرند. از طرفی به کاظمی هم گفتم که ما شدیداً به شما نیاز داریم چرا که بازی‌های مهمی در پیش داریم و نباید الان از تیم بروید. قطعاً بحث‌های مالی حل خواهد شد چرا که ما از سازمان لیگ و سامانه هواداری طلبکار هستیم. من به کاظمی امشب گفتم که شما سر تمرینات برگرد و مشکلات مالی حل خواهد شد حتی من هم کمک خواهم کرد. امیدوارم که حرف‌های من را قبول کند و بپذیرد. از او خواستم که به درخواست من جواب مثبت دهد چرا که فرهاد کاظمی دوست قدیمی من است و به مدیرعامل باشگاه هم گفتم شرایطی را فراهم کند تا کاظمی بماند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان درباره غیبت چند بازیکنان تیم در تمرینات این تیم افزود: به مدیرعامل باشگاه تأکید کردم که هر بازیکنی اگر به دلیل غیر موجه در تمرینات حضور نداشته است با او برخورد کند و به هیچ عنوان بی‌نظمی و حاشیه‌سازی در تیم را به هیچ‌ بازیکنی ندهد. شما ببینید که خیلی از تیم‌ها حتی پرسپولیس و استقلال هم مشکلات مالی دارند و بازیکنان‌شان طلبکار هستند اما اگر این رویه بخواهد در باشگاه ما باب شود سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. به این گونه بازیکنان هشدار جدی می‌دهم که اگر به دلیل بی‌پولی بی‌نظمی کنند در پرونده‌شان حتماً این مسئله درج خواهد شد و شک نکنید که آنها را جریمه خواهیم کرد چرا که به هیچ عنوان بی‌انضباطی را نمی‌پذیریم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در پرسپولیس هم که بودم اگر بزرگترین بازیکن بی‌نظمی می‌کرد با او برخورد می‌کردم و اینگونه مسائل از نظر من غیرقابل گذشت است. بازیکنان بدانند که به آنها هشدار می‌دهم به دنبال بی‌انضباطی و حاشیه نباشند چون به صورت قانونی و بدون اغماض با آنها برخورد خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.