رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه سیاه‌جامگان مشهد گفت که سرمربی این تیم حق دارد از مشکلات مالی موجود در این تیم ناراحت باشد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اوضاع نابسامان سیاه‌جامگان و خودداری فرهاد کاظمی و برخی از بازیکنان از حضور در تمرین امروز این تیم، عنوان کرد: من هنوز به طور جدی کارم را در باشگاه سیاه‌جامگان آغاز نکرده‌ام و حتی در این باشگاه مستقر هم نشده‌ام. اینکه تعدادی از بازیکنان تیم به همراه سرمربی در تمرینات حاضر نشده را از رسانه‌ها متوجه شدم. آنچه باشگاه به من گفته این است که فقط یک بازیکن بنا به دلایلی در تمرین شرکت نکرده است. به همین دلیل، چیزهایی که می‌شنوم را تأیید نمی‌کنم.

وی افزود: مشکلات مالی در هر تیمی وجود دارد. باشگاه سیاه‌جامگان چند سالی است زیر نظر مالکان اداره می‌شود و مشکلات این تیم به جایی رسیده که مالکان باشگاه درخواست کمک از مسئولان و مردم خوب خراسان رضوی را دارند. آنها پنج سال خرج این باشگاه را دادند و این تیم را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر آوردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان درباره اینکه با چه هدفی به این باشگاه آمده تا عضوی از هیئت مدیره باشگاه شود، گفت: من با برنامه و هدف، قول همکاری به باشگاه سیاه‌جامگان را دادم و اگر ماندنی شدم، به طور جدی کارم را شروع خواهم کرد و هر کمکی از دستم برآید برای کمک به این تیم مردمی انجام می‌دهم. سیاه‌جامگان یک تیم است که باید به باشگاه تبدیل شود و این مسئله برنامه‌های اقتصادی سنگینی را می‌طلبد. اگر قرار باشد در این باشگاه بمانم، مسیر سختی پیش‌رویم قرار دارد و همه باید دست به دست هم داده و کمک کنیم تا تیم سیاه‌جامگان تبدیل به باشگاه شود.

رویانیان در خصوص اینکه گفته می‌شود فرهاد کاظمی قصد ماندن در این تیم را ندارد، یادآور شد: قرار است امشب حرف‌های کاظمی را بشنوم. طبیعی است که او از مشکلات مالی ناراضی باشد. مشکلات موجود هم به راحتی حل شدنی نیست. الان باشگاه‌های بزرگ ما هم از جمله پرسپولیس با این مشکل مواجه هستند. تا زمانی که خیلی چیزها در فوتبال ما مشخص نباشد، مشکلات مالی گریبان‌گیر باشگاه‌ها می‌شود. یکسری باشگاه‌ها از سوی دولت کمک می‌شوند و بعضی‌ها به کارخانه‌های تولیدی متصل هستند. برخی باشگاه‌ها هم مثل ما برای اجرای برنامه‌های خود، به کمک هواداران نیاز دارند. با این حال با وضعی که سازمان لیگ برای باشگاه‌ها و سامانه مسابقات به وجود آورده، انگار این کار هم شدنی نیست.

وی افزود: تأکید می‌کنم ادامه کار در سیاه‌جامگان با مشکلات مالی موجود سخت است. ان‌شاالله با کمک هواداران و همکاری مسئولان مشکلات پیرامون حل شده و تیم سیاه‌جامگان بتواند نماینده شایسته‌ای برای استان رضوی در لیگ برتر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.