مهاجم آرژانتینی یوونتوس بعد از بازی این تیم در لیگ قهرمانان اعلام کرد از اینکه یکی از بازیکنان «بیانکونری» است لذت می برد اما پذیرفت که تیمش هنوز جا برای بهتر شدن دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «گونزالو هیگواین» که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش ۹۰ میلیون یورو از باشگاه ناپولی به یوونتوس پیوست، شب گذشته (سه شنبه) به تیمش کمک کرد تا اولین پیروزی را در لیگ قهرمانان با نتیجه چهار بر صفر مقابل دیناموزاگرب کسب کند.

«هیگواین» در بازی دیشب پنجمین گلش را در لباس «بیانکونری» به ثمر رساند تا شایسته بودن انتقالش به یوونتوس را تصدیق کند.

وی گفت: این اتفاق خوبی برای من است. تنها دو ماه است که اینجایم و همه چیز برای من جدید است اما کم کم بهتر می شوم. تلاش می کنم تا هم تیمی هایم را بشناسم و آنها نیز سعی می کنند مرا بشناسند. شاید هنوز به فرم ایده آل نرسیده ایم ولی از بودن در یوونتوس لذت می برم. از لحظه اول ورودم احساس خوشایندی داشتم.

در بازی دیشب یوونتوس، «پائولو دیابالا» در خط حمله کنار «هیگواین» بازی می کرد، که او نیز موفق به گلزنی شد.

وی در این باره افزود: ترجیح می دهم «پائولو» نزدیک به من بازی کند اما همه اینها بر می گردد به اینکه در طول بازی شرایط چگونه پیش برود. شرایط ما در بازی دیشب عالی بود، پیروز شدیم و همانطور که می خواستیم صدرنشین گروه شدیم و امیدواریم که قبل از تعطیلات (برای بازی های ملی) دوباره پیروز شویم.

اگرچه تیم یوونتوس در جدول سری آ جایگاه نخست را دارد و همچنین در لیگ قهرمانان صدرنشین گروه H است اما آنها به خاطر شکست برابر اینترمیلان و برد خفیف یک بر صفر مقابل پالرمو در هفته های اخیر، مورد انتقاد قرار گرفته اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.