سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ با تأکید بر اهمیت کاپیتان تیمش در برنامه‌های او، از آخرین وضعیت این مهاجم انگلیسی برای حضور در بازی بعدی من‌یونایتد صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو می‌گوید که قصد دارد به وین رونی فرصت دهد تا به مرز آمادگی جسمانی کامل برسد و از حملات رسانه‌ها در امان باشد.

مورینیو که در بازی قبلی تیمش برابر لسترسیتی در لیگ برتر، رونی ۳۰ ساله را نیمکت‌نشین کرد، در کنفرانس خبری به خبرنگاری که از او پرسید آیا رونی در بازی بعدی شیاطین سرخ که یک بازی خانگی برابر استوک‌سیتی است به میدان خواهد رفت، گفت: رونی در فهرست بازیکنان ما قرار گرفته اما هنوز تصمیم نگرفته‌ام که آیا او را در ترکیب اصلی قرار دهم یا نه. او روز گذشته (سه‌شنبه) تمرین نکرد و روز دوشنبه هم تمرینات مختصری انجام داد.

وی افزود: رونی از ناحیه کمر آسیب دیده و به همین دلیل امروز اولین روزی بود او در کنار بازیکنان حرکتی انجام داد. انتظار داشتم برای بازی فردا او آماده باشد اما مطمئن نیستم که چنین وضعیتی داشته باشد. با این وضعیت واقعاً فکر نمی‌کنم رونی بتواند کاری انجام دهد و این خوب نیست.

آقای خاص در پایان گفت: من اینجا هستم تا از رونی محافظت کنم و ما باید شرایط را برای اتخاذ بهترین تصمیم در مورد او ارزیابی کنیم. اگر او واقعاً برای بازی کردن آماده نباشد، من این موضوع را با کادر پزشکی باشگاه در میان خواهم گذاشت.

منچستریونایتد فرداشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۵ به وقت تهران، در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا میزبان زوریا لوهانسک اوکراین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.