مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفـت: هواداران می‌دانند که چه کسی در باشگاه بی غل و غش کار می‌کند و چه کسانی هم در چند سال گذشته کلی بلا سر این باشگاه آوردند.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دورهمی شب گذشته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و همچنین اطلاعیه‌ای که از سوی این باشگاه مبنی بر غیرقانونی بودن استفاده از نام پرسپولیس منتشر شد، گفت: ما بحثی به این موضوع نداریم که چه کسی به چنین مراسمی برود یا نرود چراکه اصولا به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند. اطلاعیه‌ای هم که روز گذشته دادیم حرف جدیدی نیست چراکه خیلی‌ها در کشور با نام پرسپولیس رستوران، مغازه یا کاسبی به راه می‌اندازند و به همین دلیل ما این بیانیه‌ را صادر کردیم تا هر کسی که از نام پرسپولیس و برند آن به صورت غیرقانونی استفاده می‌کند شکایت کنیم و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این مسائل هواداران ما را هم به شک انداخته چراکه آنها نمی‌دانند پرسپولیس واقعی کدام است. اطلاعیه ما هم بحث جدیدی نبود. از سال قبل که انجام کارهای اقتصادی ما شکل منسجم‌تری به خود گرفته ما این مسئله را پیگیری کردیم اما کسی نمی‌تواند ادعا کند که ما به شخصی زنگ زده‌ایم که به این مراسم برود یا نرود. این را هم بگویم که دعوتنامه از سوی برگزارکنندگان این مراسم به دست ما رسید اما روی آن هیچ اشاره‌ای به تولد علی پروین نشده بود. حتی آقای طاهری روز گذشته در جمع خبرنگاران مصاحبه کرد و گفت که اینکه پیشکسوتان دور هم جمع شوند اتفاق بسیار خوبی هم هست اما یکسری افراد که مشخص است به دنبال چه هستند از این موضوع ناراحت شدند و مسائل دیگری را عنوان می‌کنند. مطمئن باشید هواداران هم این افراد را که کارشکنی می‌کنند را می‌شناسند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران باهوش هستند و خوب وبد را از هم تشخیص می‌دهند و می‌دانند که مدیریت بی‌غل و غش چطور کار می‌کند. همین هواداران هم می‌دانند که چه کسانی چه بلاهایی سر پرسپولیس آورده‌اند. طاهری از روز اول به دنبال این بود که هواداران پرسپولیس از فوتبال و این باشگاه لذت ببرند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاده است. خود شما در خبرگزاری فارس یک نظرسنجی بگذارید و ببینید آیا هواداران از وضعیت بدون حاشیه پرسپولیس راضی هستند یا نه. هرچه هواداران بگویند ما آن را می‌پذیریم.

خمارلو درباره وضعیت آنتونی گولج و اینکه گفته می‌شود کلید خانه‌اش را تحویل داده و دیگر به ایران بازنمی‌گردد اظهار داشت: او کلید خانه‌اش را تحویل نداده اما در تمرین دوشنبه و سه‌شنبه بدون اطلاع قبلی غایب بود و قطعا بابت این مسئله جریمه خواهد شد و باید به کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشد البته محمود خوردبین هم پیگیر کارهای این بازیکن بود، اما مدیر برنامه‌هایش پاسخی به خوردبین نداد.

وی درمورد اینکه این بازیکن شاید به دلیل پرداخت‌ها ناراحت است، افزود: اکثر باشگاه‌ها پرداختی‌هایی با میانگین یکسان داشتند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، اما نه گولج و نه مدیر برنامه‌هایش به ما چیزی اعلام نکردند و این طور نمی‌شود که یک بازیکن خودش کار را رها کند و برود. این مسائل در اصول حرفه‌ای نمی‌گنجد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مراسم سالگرد مرحوم هادی نوروزی که فردا برگزار خواهد شد، افرود: حالا که بازیکنان به دلیل جام حذفی نمیتوانند در این مراسم شرکت کنند، قطعاً مسئولان باشگاه در این مراسم حاضر خواهند شد. آقای طاهری هم امروز یا فردا حتماً به کپورچال خواهد رفت تا در مراسم مرحوم نوروزی حاضر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.