سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: جام حذفی ارزش زیادی برای نفت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل مهرگان دره‌شهر در چارچوب مرحله یک سی‌ودوم جام حذفی گفت: قبل از هر چیز می‌خواستم به دوست خوبم مهران پور تسلیت بگویم، ان‌شاءالله غم آخرش باشد. جام حذفی برای ما ارزش بالایی دارد و با تمام قدرت می‌خواهیم این جام را شروع کنیم، ان‌شاءالله که بتوانیم فینالیست شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه تأکید کرد: تیم‌هایی مثل مهرگان کاملاً ناشناخته هستند و دوست دارند خودشان را در این جام نشان دهند، این تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند، بدون شک فردا بازی سختی در پیش داریم و امیدواریم بتوانیم با قدرت به مرحله بعد صعود کنیم، حریف را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام قوا به میدان می‌آییم.

وی در ادامه تأکید کرد: حریف‌مان چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌خواهد بازی خوبی انجام دهد، این مسئله می‌تواند برای ما بیشترین خطر را ایجاد کند، ما به خوبی تمرین کردیم و بازی فردا برایمان ارزش و اهمیت زیادی دارد.

دایی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه تیمش نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده و این تعطیلات لیگ به آنها ضربه نمی‌زند، تصریح کرد: مطمئناً تعطیلات به ضررمان است، ما پس از اردوی اردیبل در ۳ مسابقه ۷ امتیاز گرفتیم که اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت اکنون ۹ امتیاز از سه بازی گرفته بودیم. فوتبال همین است، باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم و برای مسابقه بعدی آماده شویم.

وی تأکید کرد: با نظرتان در مورد کسب نتایج فوق‌العاده موافق نیستم، تنها یک مقدار از عملکرد متوسط بالاتر بودیم. پتانسیل تیم‌مان بیشتر از این حرف‌هاست و می‌توانیم در ادامه با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم بهتر کار کنیم و روند روبه رشدی داشته باشیم.

دایی در مورد سالگرد هادی نوروزی گفت: فراموش کردم سالگرد او را تسلیت بگویم، خدا نوروزی را رحمت کند، او از دوستان خوب ما بود. امیدوارم از لحاظ اخلاقی بتوانیم هادی‌های زیادی را در فوتبالمان پرورش دهیم.

وی در مورد اینکه تیم نفت شگفتی‌ساز لیگ شده و در جام حذفی هم شگفتی‌ساز می‌شود یا نه، گفت: ما خودمان را به آن بالایی سپرده‌ایم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. سال‌هاست که کار می‌کنم کادر فنی خیلی به من کمک می‌کند، می‌توانیم بهتر شویم. با تمریناتی که می‌کنیم و پتانسیل بالایی که بازیکنانمان دارند، اگر مشکل خاصی پیش نیاید در رده‌های بالایی لیگ قرار می‌گیریم در برخی تیم‌ها به یکباره مشکلاتی گریبان تیم‌ها را می‌گیرد. اگر روند تیم ما طبیعی باشد در رده‌های خوب قرار می‌گیریم.

وی در مورد وضعیت جذب گلر خارجی گفت: ما باید دروازه‌بان خارجی خوب بگیریم، دروازه‌بان خارجی که بخواهد روی نیمکت بنشیند به درد ما نمی‌خورد. دو دروازه‌بان خارجی را امتحان کردیم که هر دوی آنها از دروازه‌بان دوم ما بهتر نبودند. ان‌شاءالله برای میلاد فراهانی هم مشکلی پیش نمی‌آید ما نادر صفرزایی را داریم که عالی کار می‌کند. دو گلر خوب داریم که با تمرینات عالی غلامپور بسیار آماده هستند. اگر هم بخواهیم دروازه‌بان خارجی بیاوریم، بازیکنی می‌آوریم که به دردمان بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.