روزنامه العرب قطر در تحلیلی تعویق انتخابات سه عضو آسیایی شورای فیفا را نشانه حمایت همه جانبه از نامزد رد صلاحیت شده قطری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتخابات سه عضو آسیایی شورای فیفا براساس اعلام قبلی روز گذشته در شهر گوای هندوستان آغاز شد، اما این جلسه پس از گذشت ۲۷ دقیقه با رأی منفی ۴۲ عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان رسید و برگزاری انتخابات به زمان دیگری موکول شد.

روزنامه العرب قطر در تحلیل این اتفاق عجیب نوشته است: اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا با به تعویق انداختن انتخابات پیام روشنی به فیفا مبنی بر حمایت از سعود المهندی، نامزد قطری رد صلاحیت شده توسط این نهاد فرستادند.

در ادامه تحلیل این روزنامه قطری آمده است: سعود المهندی که دو روز قبل از آغاز انتخابات سه عضو آسیایی شورای فیفا با تصمیم کمیته اخلاق فیفا از رقابت با سایر نامزدها محروم شده بود با حمایت همه جانبه اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد. آسیایی‌ها با تعویق انتخابات پاسخ صریح و روشنی به فیفا درباره حذف نامزد قطری فرستادند که از این تصمیم ناعادلانه کمیته اخلاق فیفا ناراضی هستند و به همین خاطر در حضور اینفانتینو موضع واحد و قدرتمندی را اتخاذ کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.