مهاجم لسترسیتی فاش کرد نگران این بود که سیستم بازی «توپچی ها» برای او مناسب نباشد و خوشحال است که ماندن در بین «روباه ها» را انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «جیمی واردی» ستاره تیم فوتبال لسترسیتی، با ۲۴ گلی که در فصل گذشته به ثمر رساند باعث شد تا تیمش به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یابد.

بازی‌های خوب این بازیکن ۲۹ ساله، باشگاه آرسنال را بر آن داشت تا در فصل نقل و انتقالات تابستانی به سرعت خواستار جذب وی شود اما واردی پیشنهاد آنها را رد کرد و نهایتاً با قراردادی جدید، همکاری اش را با لسترسیتی ادامه داد.

به نقل از «سان»، واردی اعلام کرد: با وجود بازیکنانی مانند «الکسیس سانچس» و «مسوت اوزیل» که شانس های زیادی را به وجود می آورند، آرسنال احساس کرد که می تواند از وجود من به نفع تیم بهره ببرد، همانقدر که من می توانم از بودن در تیم سود ببرم اما درباره جنبه تاکتیکی تیم فکر کردم. اگر به شیوه بازی آرسنال دقت کنید، آنها مثل لستر توپ را به سرعت به حمله نمی برند. من دوست دارم که پشت خط دفاعی حریف ایجاد موقعیت کنم. تصور اینکه مهره اصلی آرسنال نباشم، مرا نگران نکرد.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، واردی با تصمیم لحظات آخرش مبنی بر ماندن در ورزشگاه «کینگ پاور»، به هم تیمی هایش در لسترسیتی وفادار ماند.

واردی افزود: بازیکنان همیشه می آیند و می روند. مهم این بود که لستر به عنوان تیمی دیده شود که می خواهد از عنوان قهرمانی اش برای رسیدن به افتخارات بیشتری استفاده کند و من قصد داشتم که جزئی از آن باشم. خوشحالم که این انتخاب را داشتم. رویای ما ادامه دارد. بعد از اینکه تصمیم به ماندن گرفتم «کلودیو رانیه‌ری» سرمربی تیم برایم پیام تبریک فرستاد، این دقیقاً احساسی بود که من هم داشتم.

واردی در این فصل شروع آرامی داشته است و در ۶ بازی برای مردان «رانیه‌ری» تنها دو گل به ثمر رسانده است. اکنون لسترسیتی در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.