پای هشت مربی پیشین و حال حاضر فوتبال لیگ برتر انگلستان در ماجرای فساد نقل و انتقالات در میان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سام آلاردایس» سرمربی تیم ملی انگلستان روز گذشته به دلیل دست داشتن در فساد مالی و تنها پس از ۶۷ روز از حضور در سمت سرمربیگری تیم فوتبال انگلستان، از سمت خود برکنار شد. این کوتاه ترین دوران یک مربی فوتبال در تاریخ فوتبال انگلستان به حساب می آید.

«تلگراف» در تازه ترین گزارش خود از در میان بودن پای هشت مربی پیشین و حال حاضر لیگ برتر در فساد فوتبال و پول های زیر میزی پرده برداشته است.

گزارشگرانی که در لباس مبدل از مدیران برنامه فوتبالی فیلم گرفته اند از معضلی که در زمینه نقل و انتقالات وجود دارد پرده برداشته اند و حتی یکی از مدیران برنامه عنوان کرده که در فوتبال «همه چیز زیر میز است.»

تلگراف همچنین در نظر دارد در اواخر این هفته نام یکی از دستیاران در یکی از باشگاه‌های مطرح را فاش کند؛ کسی که ۵ هزار پوند پول زیر میزی از گزارشگران با لباس مبدل پول دریافت کرده است. این خبرنگاران خود را به عنوان نمایندگان یک شرکت آسیای خاور دور معرفی کرده اند که می خواهند بر روی بازیکنان سرمایه گذاری کنند.

این موضوع، اتحادیه فوتبال انگلستان را با بزرگترین چالش سال های اخیر مواجه کرده است. آلاردایس در گفتگو با همین خبرنگاران در لباس مبدل عنوان کرده بود که چطور می توان با ۴۰۰ هزار پوند قوانین نقل و انتقال اتحادیه فوتبال را دور زد. البته دلایل این مربی برای اتحادیه فوتبال قانع کننده نبود و مجبور به ترک سمت خود شد.

تلگراف متعهد شده تمام اطلاعاتی که در خصوص فساد در فوتبال انگلستان وجود دارد را در اختیار اتحادیه فوتبال و پلیس قرار دهد. در میان این اطلاعات، هشت مربی پیشین و حال حاضر لیگ برتر به همراه مدیران برنامه آنها و دومربی لیگ قهرمانان به چشم می خورند.

«پینو پالیارا»، یک مدیر برنامه ایتالیایی که فاقد مدرک است و پنج سال قبل به دلیل فساد مالی ممنوع الفعالیت شده، در خصوص فسادی که در این زمینه وجود دارد مسائلی را مطرح کرده است.

وی از یک مربی سرشناس هم صحبت کرده که با کُد «یک قهوه کوچولو» درخواست رشوه خود را مطرح کرده است.

وی همچنین گفته فساد در فوتبال انگلستان بسیار بدتر از ایتالیا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.