مهاجم جوان و جدید پرسپولیس از اینکه در هفته هفتم موفق شد برای دقایقی مقابل سپاهان اصفهان به میدان برود، راضی است.

احسان علوان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط حضورش در پرسپولیس گفت: برای من یک افتخار بزرگ است که در این تیم بازی می‌کنم. خدا را شکر که برانکو ایوانکوویچ هم به من اعتقاد کامل دارد و بازی مرا می‌پسندد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من همیشه تمریناتم را کامل و با انرژی زیاد انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم تا هر طور شده، زمان بیشتری برای حضور در میدان پیدا کنم. فقط منتظرم زمان خوبی برای رفتن به زمین پیدا کنم.

مهاجم جنوبی پرسپولیسی‌ها افزود: می‌دانم که الان زمان مناسبی نیست که ما جوان‌ها در ترکیب اصلی تیم باشیم، زیرا پرسپولیس برای کسب قهرمانی، نیاز به استفاده از بازیکنان باتجربه و کسب امتیازات کامل دارد، اما وقتی برانکو صلاح‌ بداند، وارد زمین می‌شوم و بازی می‌کنم.

علوان‌زاده همچنین تصریح کرد: تعویض من در بازی با سپاهان، یک تعویض تاکتیکی بود، اما در همان چهار پنج دقیقه‌ای که در زمین بودم هم تلاش کردم کاری را که مربیان می‌خواستند، انجام دهم. با این حال همیشه منتظر فرصت یک نیمه‌ای برای حضور در زمین هستم. اگر به من زمان یک نیمه‌ای برای بازی داده شود، بهتر می‌توانم خودم را نشان دهم.

این بازیکن در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل قشقایی و شانس بالای او برای حضور در زمین افزود: با توجه به عدم حضور تعدادی از بازیکنان‌مان به‌خصوص ملی‌پوشان در این دیدار، شانس بالایی برای حضور در میدان دارم، اما باید بگویم در تمرین روز دوشنبه دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شدم و منتظر نظر پزشک در مورد وضعیتم برای همراهی تیم در دیدار روز جمعه هستم.

علوان‌زاده در پایان گفت: با این حال باید به بازی برسم و شانس خودم را امتحان کنم. امیدوارم برای تیمم به میدان بروم و خودم را نشان دهم تا با این کار، دل هواداران را شاد کنم. از طرفداران پرسپولیس ممنونم، چون همیشه از من حمایت کرده‌اند. دوست دارم با بازی‌های خوب، لطف این هواداران را جبران کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.