ملی‌پوش فوتسال کشورمان از شکست مقابل روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به عنوان تلخ‌ترین باخت عمر ورزشی‌اش یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی جاوید پس از شکست ۴ بر ۳ تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل روسیه اظهار داشت: قبل از بازی با یکدیگر صحبت می‌کردیم و قرار شد به شکلی به رقابت با حریف قدرتمندمان بپردازیم که بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذاریم. ما تمام تلاش‌مان را به‌کار گرفتیم و همه در رختکن یکدیگر را در آغوش گرفته و هم‌قسم شدیم که بتوانیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه «شکست مقابل روسیه تلخ‌ترین باخت من است»، افزود: اکنون دیگر در فینال جام جهانی حضور نداریم، اما در دیدار رده‌بندی مقام سوم را به‌دست می‌آوریم تا دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «احساس می‌کنید روسیه بهتر بود؟»، عنوان کرد: قبل از بازی اعتقاد داشتم بازی ۵۰ - ۵۰ است. متأسفانه برای لحظاتی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم. باید دنبال نکات ضعف و قوت تیم خود باشیم تا در دیدار رده‌بندی نتیجه خوبی کسب کنیم. در طول بازی سعی کردیم و تیم برتر میدان بودیم، اما پیروزی اتفاق نیفتاد. این پیروزی را به تیم روسیه تبریک می‌گویم.

جاوید در پاسخ به این پرسش که «در پنج دقیقه آخر بازی، شما با بازیکنان صحبت می‌کردید. در آن لحظات چه نکاتی را می‌گفتید؟»، بیان کرد: قرار بود پاورپلی کنیم. مرتباً با کادر فنی و بازیکنان برنامه‌هایی را که در بازی باید به مرحله اجرا می‌گذاشتیم، مرور می‌کردیم. تیم ما در مرحله حساس نیمه نهایی قرار داشت و نباید اشتباهی می‌کردیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره این پرسش که «سرمربی تیم ایران پیشانی شما را بوسید، آیا این رفتار از رضایت وی نشأت گرفت یا به فرهنگ و احساسات کشورتان باز می‌گردد؟»، گفت: رابطه عاطفی بالایی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. بله این امر به نشانه تشکر بود. در فرهنگ کشور ما همیشه برای قدردانی و رضایت این رفتار پسندیده رخ می‌دهد.

جاوید ادامه داد: با وجود این باخت همچنان پشت هم هستیم و متحد‌تر شده‌ایم تا در دیدار رده‌بندی سوم شویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

«در لحظات آخر استرس و هیجان بالایی داشتید و الان آرام هستید»، وی در پاسخ به طرح این موضوع گفت: این خاصیت بازی است. در شرایط حساس و پر استرسی قرار داشتیم. نزدیک بود که به مرحله فینال صعود کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. بله اکنون آرام هستم و تمام تمرکزم را برای بازی رده‌بندی خواهم گذاشت.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه با وجود شکست مقابل روسیه امشب راحت می‌خوابد، تصریح کرد: بله با وجدان راحت می‌خوابم. من و هم‌تیمی‌هایم تمام تلاش‌مان را به‌کار گرفتیم.

وی درباره درسی‌هایی که از این تورنمنت گرفته است، گفت: درس گرفتم که در شکست پشت هم باشیم و اینکه فوتسال دنیا روزبه‌روز در حال پیشرفت است و برای اینکه از این قافله عقب نمانیم باید تلاش کنیم تا موفق باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.