رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند سرمربی پیشین منچسترسیتی شانس بالایی برای نشستن روی نیمکت سه‌شیر دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برملاشدن فساد سم آلاردایس برای تلاش جهت عقد قراردادی غیرقانونی با سرمایه‌گذاران آسیایی که در آن ممنوعیت مالکیت طرف ثالث بر یک بازیکن دور زده می‌شود، اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) به همکاری خود با این مربی انگلیسی آن هم پس از گذشت ۶۷ روز از انتصابش پایان داد و گرث ساوت‌‎گیت را تا پایان سال جاری به عنوان مربی موقت سه‌شیر انتخاب کرد.

در حالی که رسانه‌های انکلیسی از گزینه‌هایی همچون آلن پاردو (سرمربی کریستال‌پالاس)، استیو بروس (سرمربی فصل گذشته هال‌سیتی) و اِدی هاو (سرمربی بورنموث) به عنوان کاندیداهای سرمربیگری سه‌شیر یاد می‌شود، رسانه‌های ایتالیایی از روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین منچسترسیتی به عنوان گزینه نشستن روی نیمکت سه‌شیر یاد کرده‌اند.

روزنامه‌های ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» و «استامپا»، در شماره امروز (چهاشنبه) خود این خبر را منتشر کردند. مانچینی ۵۱ ساله که در ماه آگوست از سمت سرمربیگری اینتر کنار کشید، در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد.

مانچو که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ سرمربی منچسترسیتی بود، توانست این تیم را تبدیل به یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال انگلیس کند و با این تیم یکبار قهرمانی در لیگ برتر و یکبار قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را تجربه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.