براندن راجرز،سرمربی تیم سلتیک که امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می‌رود اظهار داشت: سیتیزن‌ها فوق‌العاده‌اند اما ما کار را برایشان سخت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب ساعت ۲۲:۱۵ سلتیک اسکاتلند در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی انگلیس می‌رود و یک نبرد بریتانیایی به راه می‌اندازد.

براندن راجرز که در بازی گذشته مقابل بارسلونا ۷-۰ شکست خورد ضمن قدرتمند دانستن تیم گواردیولا گفت: ما می‌دانیم که شب سختی خواهیم داشت اما تمام تلاشمان این است که شب سختی برای سیتیزن‌ها رقم بزنیم.

سرمربی سابق تیم لیورپول ادامه داد: اگر هر دو تیم با تمام توانشان وارد بازی شوند مشخص است که بازی را باخته‌ایم ولی می‌خواهیم تا حد ممکن کار را برای آن‌ها سخت کنیم.

تیم دوم شهر منچستر دبروین ستاره خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. راجرز در این رابطه اظهار داشت: آن‌ها آگوئرو را دارند که بسیار بازیکن خوبی است.

سیتی پپ گواردیولا این فصل همه بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌رود. دقت پاس‌های سیتیزن‌ها در اروپا ۸۸ درصد است که این مسئله راجرز و هواردان سلتیک را نگران ساخته است.

از طرفی سلتیک بازی شنبه مقابل کیلمارنوک در لیگ اصلی را با پیروزی ۶-۱ پشت سر گذاشته و امیدوار است در سلتیک پارک، ورزشگاه خانگی خود حداقل یک امتیاز از تیم شهر منچستر بگیرد.

این تیم سبز و سفید اسکاتلندی در گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های بارسلونا،منچسترسیتی و بروسیامونشن‌گلادباخ هم گروه شدند. آن‌ها با توجه به قدرت فراوان آبی‌اناری‌ها و سیتیز‌ن‌ها امیدی به صعود به مرحله بعد ندارد اما می‌خواهند با سوم شدن در گروه خود به لیگ اروپا راه پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.