مهاجم گلزن و ملی‌پوش دورتموند گفت: نشان دادیم می‌توانیم همپای تیم بزرگی مثل رئال‌مادرید رقابت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم فوتبال بورسیادورتموند در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش یعنی زیگنال‌ایدوناپارک ۲ بر ۲ مقابل رئال مادرید به تساوی رسید.

این نتیجه در حالی کسب شد که تا چند دقیقه قبل از اتمام مسابقه تیم میزبان ۲ بر یک از تیم تحت امر زین‌الدین زیدان عقب بود. اما آندره شورله با ضربه‌ای محکم و زیبا گل مساوی را برای ژرمن‌ها زد.

وی بعد از بازی اظهار داشت:بازی را خوب شروع کردیم.مالکیت توپ خوبی داشتیم. به کارمان باور داشتیم و از عقب زمین شروع به حمله کردیم.حتی فضاهایی را یافتیم. البته در یک سوم حریف گاهی خیلی زیاد تصمیمات نادرست در زدن ضربه نهایی گرفتیم.

وی در مورد تیم کهکشانی عنوان کرد:رئال واقعا کیفیت بالایی دارد و همپای ما خوب بازی کرد. وقتی تیم شما مقابل رئال مادرید بازی می‌کند و ۲ دفعه از حریف عقب افتاده و آن را جبران می‌کند، حس خوبی به آدم دست می‌دهد. خوشحالم که ما در هر سطحی این موقعیت را داریم پا به پای تیم‌های بزرگ، عرض اندام کنیم.

او در مورد گلی که زدیم، نیز اظهار داشت:روی توپی هم که گل زدم، امیدوار بودم که بتوانم توپ را محکم به داخل دروازه بفرستم که اینگونه نیز شد.

شورله در مورد نتیجه بازی نیز عنوان کرد: همواره خوب است که در بازی خانگی تیم بازنده نشود.باید در نظر گرفت که ما مقابل بزرگترین حریف‌ برای برتری در صدرنشینی یک امتیاز گرفتیم. پس می‌توانیم از این بابت راضی باشیم.البته از نظر توان هجومی رئال مادرید یکبار دیگر نشان داد چقدر قوی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.