کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل روسیه را تحسین کرد و گفت: تیم ملی در این مسابقه فوق‌العاده بود و ملی‌پوشان با تمام وجود بازی کردند.

وحید شمسایی درباره مسابقه تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در فوتسال یک روز هرکاری می‌کنی، توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود و متأسفانه این اتفاق امروز برای ما رخ داد. در نیمه نخست، روسیه کمی بهتر از ما بازی کرد، اما در نیمه دوم و به‌خصوص در دقایق آخر مسابقه، بازی کاملاً در اختیار ما بود.

وی در ادامه افزود: ما نباید در مراحل پایانی مسابقات، دنبال کارهای خارق‌العاده از تیم خود باشیم. البته ما نمی‌توانیم در مورد تیم ملی، صحبت‌های فنی کنیم، چون سرمربی تیم ملی، نزدیک‌تر از همه به تیم است و دلش از همه بیشتر برای این تیم می‌سوزد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به اینکه در این مسابقه بدشانس بودیم، عنوان کرد: کاری که ما در این مسابقات کردیم شاید تا ۵۰ سال دیگر نتوانیم آن را تکرار کنیم. ما حتی می‌توانستیم در فینال مسابقات جام جهانی حاضر باشیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

«شکست مقابل روسیه هیچ چیز از ارزش‌های ملی‌پوشان فوتسال ایران کم نمی‌کند»، شمسایی با بیان این جمله خطاب به اعضای تیم ملی فوتسال ایران گفت: خدا قوت. خسته نباشید. فوق‌العاده بودید و با تمام وجود بازی کردید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.