کارشناس فوتسال گفت: به داشتن چنین تیمی افتخار می‌کنیم که با وجود کمبود امکانات و مشکلات فراوان اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و دست به کار بزرگی زدند.

علی رعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست ۴ بر ۳ تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه اظهار داشت: به نظر من بازیکنان ایران از لحاظ روحی و روانی برای این بازی آماده نبودند. معتقدم اگر یک روانشناس در کنار تیم بود می‌توانستیم روسیه را شکست بدهیم. بازیکنان ایران برای این بازی استرس داشتند البته هر چه از زمان بازی می‌گذشت عملکرد ملی‌پوشان ایران بهتر می‌شد.

وی ادامه داد: ما باز هم در دفاع ضعیف نشان دادیم و نتوانستیم به خوبی مقابل حریف ایستادگی کنیم. ساختار دفاعی فوتسال ما مشکل دارد. این ضعف مخصوص تیم ملی نیست بلکه باشگاه‌های ما هم با این مسئله روبرو هستند. چرا که مربیان ایرانی تمام تمرینات خود را روی حمله طرح‌ریزی می‌کنند و به دنبال بازی تهاجمی هستند.

این کارشناس فوتسال یادآور شد: به داشتن چنین تیمی افتخار می‌کنیم. با وجود کمبود امکانات و مشکلات فراوان اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و دست به کار بزرگی زدند. ما این فرصت را داریم که به مقام سومی جهان دست پیدا کنیم و بازیکنان نباید این موقعیت را از دست بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.