تیم ملی فوتسال ایران در حالی نتیجه بازی مقابل روسیه را واگذار کرد که در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نیمه‌نهایی هشتمین دوره جام جهانی به مصاف روسیه رفت که در پایان شکست نزدیکی مقابل حریف اروپایی خود خورد.

شاگردان ناظم‌الشریعه در این دیدار با ارائه یک بازی برتر در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند. تیم ایران ۵۴ درصد توپ و میدان را از آن خود کرده بود که ۴۵ بار هم برای رسیدن به گل تلاش کرد. ۱۶ ضربه بازیکنان ایران دروازه چارچوب روسیه بود و ۱۷ ضربه نیز به خارج از دروازه زده شد. همچنین روس‌ها ۱۲ بار توپ ایران را دفاع کردند.

در طرف مقابل روسیه ۴۶ درصد بازی را در اختیار داشت که ۴۸ بار برای رسیدن به گل تلاش کردند. روس‌ها ۱۹ ضربه درون چارچوب، ۱۲ ضربه خارج از دروازه داشتند و بازیکنان ایران ۱۷ بار توپ روس‌ها را دفع کردند.

در این دیدار ۱۴ بار داور به نشانه خطا بازی را متوقف کرد که سهم روسیه ۸ خطا و سهم ایران ۶ خطا بود. حسین طیبی از ایران تنها از داور کارت زرد دریافت کرد و ۲ بازیکن روسی نیز از داور کارت زرد گرفتند.

روس‌ها ۱۲ ضربه کرنر زدند در حالیکه ایران ۵ بار از روی نقطه کرنر بازی را آغاز کرد.

هر دو دروازه‌بان با ۱۲ واکنش مانع از فروپاشی دروازه تیمشان شدند.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی بامداد فردا بین دو تیم آرژانتین و پرتغال برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی روز شنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف بازنده دیدار آرژانتین و پرتغال خواهد رفت. دیدار فینال نیز در همین روز از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.