تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور سرمربی این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بازیکنان ابتدا با دویدن، بدن‌هایشان را گرم کردند و به پاسکاری های کوتاه و آقاوسط پرداختند.

پاسکاری های تند و سریع برنامه دیگری بودکه کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود. برانکو به بازیکنان تاکید کرد که پس از پاسکاری با پای غیر تخصصی به سمت دروازه ضربه بزند که اکثر بازیکنان در این تمرین نشان دادند مهارتی در شوت زنی با پای غیرتخصصی ندارند.

فوتبال درون تیمی بخش پایانی تمرین امروز بود.

* به دلیل برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان، این تمرین به خاطر حضور برانکو در مراسم با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

* کادر فنی پرسپولیس که صبح امروز از کرواسی به تهران رسیده بودند، در این تمرین حضور پیدا کردند و تنها مارکو مربی بدنساز که مرخصی گرفته در این تمرین غایب بود. همچنین گولج مدافع استرالیایی دیگر غایب این تمرین بود.

* تعدادی از جانبازان دقایقی این تمرین را تماشا و سپس محل تمرین را ترک کردند.

* محسن مسلمان و احسان الوان زاده که تمرین دیروز دچار مصدومیت شده بودند امروز بدون مشکل تمرین کردند.

* کریم باقری هم امروز در اکثر تمرینات پا به پای بازیکنان تمرین کرد.

* پولیانسکی بازیکن اوکراینی پرسپولیس امروز با وجود حضور در محل تمرین به سالن بدنسازی رفت و بدنسازی کرد.

* کریم باقری در صحنه ای قصد شوت زنی داشت که محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده به خاطر آنکه از شدت ضربات باقری در امان بماند پشت آدمک هایی که در زمین وجود داشت، رفتند.

* علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم که در مراسم حضور داشت برای دقایقی تمرین را تماشا کرد و سپس ورزشگاه کاظمی را ترک کرد.

* حدود ۲۰ هوادار هم این تمرین را از نزدیک تماشا می کردند. کادر فنی تیم نوجوانان باشگاه پرسپولیس هم این تمرین را از نزدیک تماشا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.