سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنبال قهرمانی در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی خوشحالیم که توانستیم ملاقاتی با جانبازان دفاع مقدس داشته باشیم که جان خود را برای وطن گذاشته اند. من این را درک می کنم چون کرواسی هم یک جنگ داشت و برای استقلالش جنگیده است.

وی درباره بازی جام حذفی پرسپولیس تاکید کرد: بازی های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. احتمال دارد شرایط غیر منتظره پیش بیاید. ابتدای فصل هم گفتم در هر سه جام دنبال قهرمانی هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت ملی پوشان گفت: به بازیکنان موجودم اعتماد دارم. حتی یک لحظه هم به بازی دادن آنها شک نمی کنم. مطمئنم به بهترین نحو همه چیز پیش می رود. مطمئنا یک تغییری خواهیم داشت. این اولین بار خواهد بود که بعضی بازیکنان ما کنار هم بازی خواهند کرد. این بهانه ای برای عدم نتیجه گیری نخواهد شد.

برانکو درباره اینکه بین فوتبال زیبا بدون نتیجه و فوتبال بد همراه با نتیجه، کدام را انتخاب می کند؟ گفت: همیشه نتیجه مهمترین گزینه است. فقط برد در خاطرات می ماند. زیبایی بازی در خاطرات نمی ماند. فلسفه بنده این است که بازی زیبا همراه با نتیجه باشد. مثلا بازی با سپاهان ما یک رضایتمندی خیلی خوبی داشت که در کنار یک نتیجه عالی، بازی عالی را به نمایش گذاشتیم. این آنچیزی است که دنبالش هستیم ولی گاهی اینطور هم نمی شود. در نهایت همیشه نتیجه مهمتر است.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )