هافبک نیجریه ای باشگاه چلسی فاش کرد که چطور سرمربی این تیم باعث شد تا کاپیتان با سابقه «آبی ها» یک سال دیگر قراردادش را برای ماندن در «استمفورد بریج» تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «جان تری» مدافع تیم فوتبال چلسی که تا به حال بیش از ۷۰۰ بار برای این تیم از ابتدا به میدان رفته است، به نظر می رسید ابتدا قصد ترک این باشگاه را داشت ولی نهایتاً در ماه مه قراردادش را یک سال دیگر تمدید کرد.

اگر «تری» از این باشگاه می رفت، «جان اوبی میکل» که از سال ۲۰۰۶ به چلسی آمده است، قدیمی ترین بازیکن این تیم لقب می گرفت. اما این ملی پوش نیجریه ای از اینکه «تری» و «آنتونیو کونته» سرمربی چلسی، برای ادامه همکاری با هم به توافق رسیدند، خوشحال است.

به نقل از «گل»، وی گفت: فکر می کنم «کونته» نقش مؤثری در ماندن «تری» داشت. به نظرم اگر «تری» نه می گفت، بدیهی بود که باشگاه دیگر با او تمدید نمی کرد. اما هواداران به خوبی از او حمایت کردند و واقعاً می خواستند که بماند. او رهبر و کاپیتان تیم است و هواداران واقعاً تصور می کنند که با او شانس بهتری برای قهرمانی داریم. فکر می کنم هواداران، «آنتونیو» و هیئت مدیره باشگاه کار بزرگی کردند که «جان» را در تیم حفظ کردند. به نظرم «جی تی» (جان تری) قطعاً برای همیشه در چلسی خواهد ماند، پس بهترین ها را برایش آرزو می کنم، حتی زمانی که بازنشسته شود. او همیشه با این باشگاه در ارتباط خواهد بود.

«تری» و «میکل» طی ده سالی که با یکدیگر هم بازی بودند افتخارات بسیاری همچون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و دوبار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را کسب کردند.

«میکل» افزود: خیلی برای او خوشحالم. «تری» درست کنار من زندگی می کند و همسایه ام است، در نتیجه زمانیکه قصد تصمیم گیری داشت، خیلی با او صحبت کردم. او کاملاً متعلق به چلسی است و نمی تواند خودش را در لباس تیم دیگری ببیند. او خواست بماند، حداقل برای یک سال بیشتر و اجازه دهید ببینیم بعد از آن چه اتفاقی می افتد. خیلی خرسندم که سرمربی به او قرارداد جدیدی پیشنهاد کرد. مشخصاً سرمربی هنوز معتقد است «تری» چیزهای زیادی برای نمایش در زمین دارد و می بینید که اکنون در برخی بازی ها حضور داشته است و با توجه به سن او، واقعاً عالی بازی کرده است. به نظرم وی هنوز خیلی خیلی خوب است پس فکر نمی کنم کسی بتواند ادعا کند که تمدید قراردادش انتخاب اشتباهی برای باشگاه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.