مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تعطیلات زیاد جذابیت را از لیگ گرفته است، گفت: با ادامه این روند فوتبال به بیراهه می رود و مردم هم تمایلی برای حضور در ورزشگاه‌ها ندارند.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از تعطیلی های مکرر لیگ شانزدهم گفت: متاسفانه سه بازی برگزار شد و دوباره سه هفته به خاطر دیدارهای تیم ملی، لیگ تعطیل شده و باز باید تیم ها بدنسازی دوباره انجام دهند تا خود را برای شروع لیگ آماده کنند.

وی تاکید کرد: به خاطر این تعطیلی ها جذابیت لیگ از بین رفته و چون وقفه های پی در پی به وجود می آید علاقه مندان به فوتبال دیگر تمایلی برای تماشای لیگ ندارند زیرا تا می خواهند تیم محبوب‌شان را با آمادگی کامل در لیگ مشاهده کنند بازی ها تعطیل می شود و دوباره باید منتظر بمانند تا لیگ آغاز شده و آنها می دانند که دیگر تیم‌شان آن کیفیت قبل را ندارد و باز هم باید به تیم‌شان زمان بدهند تا به شرایط ایده آل برگردد.

مدافع پیشین استقلال تاکید کرد: با این روند فوتبال ما به بیراهه می رود و درست است که اولویت اول ما تیم ملی است اما این اولویت باعث شده تا لیگ از رونق بیفتد و علاقه مندان به فوتبال رغبتی برای حضور در ورزشگاه را نداشته باشند.

وی در خصوص اولین پیروزی استقلال بعد از شش هفته برابر ذوب آهن گفت: آبی پوشان به یک برد خفیف اما شیرین برابر ذوب آهن دست پیدا کردند و توانستند تا حدودی از شرایط بحرانی خارج شوند و از لحاظ روحی و روانی به شرایط مطلوب برسند.

زرینچه ادامه داد: کاش لیگ تعطیل نمی شد زیرا اطمینان دارم که استقلال می توانست در دیدارهای بعدی خود روند پیروزی اش را ادامه داده و شرایطش در جدول بهتر شود اما این تعطیلی باعث شد تا دوباره ترمز استقلال کشیده شود و سه هفته تنها تمرین کرده و به دنبال حریفی برای دیدار تدارکاتی بگردد تا بتواند آمادگی نسبی خود را حفظ کند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه گفت: آبی پوشان مقابل پرسپولیس و ذوب آهن مزد اعتماد به جوانان شان را گرفتند و چند بازیکن جوان و بی ادعا توانستند در این دو دیدار سنگین بازی های قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند و نشان دهند که فقط نام ها فوتبال بازی نمی کنند و من امیدوارم این جوانان مثل مجید حسینی و فرشید اسماعیلی تنها فکرشان موفقیت در فوتبال باشد و خودشان را وارد حواشی نکنند تا دوران موفقی را در لیگ پشت سر گذاشته و آینده فوتبال کشور ما را تضمین کنند.

زرینچه در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: قرمزپوشان مقابل سپاهان بازی خوبی ارائه دادند و توانستند بازی محتاطانه خود را مقابل استقلال جبران کنند و نشان دهند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ شانزدهم هستند.

وی در خصوص سایر تیم های لیگ برتری نیز گفت: به اعتقاد من تراکتورسازی با ارائه بازی های خوب یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی این فصل است زیرا توانسته بازی‌های خوبی از خود ارائه دهد و اگر ورزشگاه یادگار امام (ره) پذیرای تماشاگران این تیم باشد تراکتوری ها با حمایت پرشور هواداران شان می توانند به پیروزی های بیشتری دست پیدا کنند.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه تعطیلی های پی در پی صدای اکثر مربیان لیگ برتری را درآورده و آنها تا می خواهند تیم شان را به شرایط ایده آل برسانند با یک شوک مواجه می شوند و تا می خواهند به نظم تاکتیکی و تیمی دست پیدا کنند تعطیلی پیش روی شان است و دوباره روز از نو و روزی از نو برای آنها به وجود می آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.