هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده خراسان اعتقاد دارد که این تیم باید برای نتیجه گرفتن مشکل گلزنی را برطرف کند.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد ضعیف پدیده و گرفتن سه امتیاز در پنج بازی گفت: ما از لحاظ فنی تیم خوبی داریم، ولی خوب نتیجه نگرفته‌ایم. این درست است که خوب بازی می‌کنیم اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. در همین بازی مقابل صنعت نفت عقب افتاده بودیم و اگر مساوی نمی‌کردیم در انتهای جدول قرار می‌گرفتیم.

«تعطیلی‌ها هم بر روند تیم‌ها تأثیر گذاشته و بازیکنان و مربیان را با دردسر مواجه کرده است»، وی با بیان این جمله ادامه داد: من نمی‌توانم در مسائل فنی دخالت کنم و مربیان مطمئناً مشکلات فنی را بررسی خواهند کرد. من فکر می‌کنم در گل زدن مشکل داریم و باید در زدن ضربات آخر دقت کنیم. اسم شخص خاصی را هم نمی‌آورم و اول از همه درمورد خودم صحبت می‌کنم. ما اگر خوب گل بزنیم فشار از روی تیم برداشته می‌شود. تیم ما واقعاً آنقدر پتانسیل فنی دارد که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

عباسیان درباره اینکه کدام تیم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: قضاوت در این زمینه زود است و باید بازی‌ها جلو برود، ولی با توجه به هفت بازی قبلی، باید بگویم که شانس قهرمانی پرسپولیس و تراکتورسازی بیشتر است و آنها گزینه‌های اصلی محسوب می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.