مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند.

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد پیکان و گرفتن هشت امتیاز از هفت بازی گفت: من معتقدم گرفتن هشت امتیاز در هفت بازی اصلاً خوب نیست و ما باید در آینده این نتایج را جبران کنیم. البته نکته امیدوارکننده این است که ما تیم خوبی داریم و از لحاظ فنی مشکل خاصی نداریم. متأسفانه در بازی‌های گذشته، فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم، اما امیدوارم در بازی‌های بعدی در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد خودش در بازی‌های قبلی اظهار داشت: همیشه دوست دارم، بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم، ولی از این ناراحتم که گل‌های نسبتاً زیادی را دریافت کردیم. ما باید در این زمینه بیشتر تمرین کنیم و بتوانیم در مسابقات بعدی کمترین گل خورده را داشته باشیم.

صادقی همچنین درباره شرایط تیم ملی ایران و دو بازی مقابل کره‌جنوبی و ازبکستان، خاطر نشان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در این دو مسابقه بهترین نتایج را بگیریم و شانس صعود تیم ملی به جام جهانی بیشتر شود. این درست است که بازی‌های سختی داریم، ولی تیم ملی می‌تواند در این دو بازی نتایج خوبی بگیرد.

مدافع پیشین تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران به جام جهانی صعود خواهد کرد، گفت: با این بازیکنان و یک مربی مثل کی‌روش شک نکنید که به جام جهانی صعود می‌کنیم. من با اطمینان از رفتن به جام جهانی صحبت می‌کنم و خودم هم می‌خواهم در روسیه بازی کنم. انگیزه زیادی دارم تا به تیم ملی برگردم، چون دوست دارم یک جام جهانی دیگر را هم تجربه کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.