سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: نمی‌دانم چه اصراری برای برگزاری بازی در زمین چمن مصنوعی وجود دارد که احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان را بالا می‌برد.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فولاد خوزستان گفت: وضعیت تیم بسیار خوب است بعد از دیدار مقابل گسترش فولاد دو روز تمرینات را تعطیل کردیم. نگاه بسیار جدی به جام حذفی داریم و می‌دانیم در اولین مسابقه به مصاف تیم خوب و جوان عقاب تبریز می‌رویم.

وی افزود: عقاب در اولین حضور خود در جام حذفی نتیجه خوبی گرفته و با محکم برداشتن قدم اول روز شنبه به مصاف ما می‌آید. آنها جوان و بانیزه هستند اما دیدگاه ما به جام حذفی جدی است و با تمام توان در این مسابقه به میدان می‌رویم و می‌خواهیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد مطرح شدن بحث برگزاری این مسابقه در زمین چمن مصنوعی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که می‌خواهند پا به عرصه این رقابت‌ها بگذارند باید ابزار لازم را در اختیار داشته باشند. تا دو سه روز پیش زمین مسابقه مشخص نبود و حالا اعلام شده بازی در زمین چمن مصنوعی برگزار خواهد شد. در شرایطی که این مکان ورزشگاه اختصاصی عقاب تبریز نیست. نمی‌دانم چه اصراری برای برگزاری بازی در زمین چمن مصنوعی وجود دارد که احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان را بالا می‌برد. امیدوارم مسئولین سازمان لیگ و آذربایجان تمهیدات لازم را برای فراهم کردن امکانات حداقلی جهت حضور تیم‌ها در جام حذفی فراهم کنند تا هیچ کدام از باشگاه‌ها متحمل ضرر نشوند.

سعداوی در مورد روند رو به رشد تیمش در سه بازی قبلی که پس از تعطیلات برگزار شد، عنوان کرد: مسابقه مقابل سیاه‌جامگان را هم به این سه بازی اضافه کنید. ما روند رو به رشدمان را از هفته چهارم آغاز کردیم و اگر بدشانسی و برخی اشتباهات و سختی داوری نبود اکنون امتیازات بیشتری داشتیم. به لحاظ ساختار و انسجام شرایط خوبی ایجاد کردیم و در کنار این مسئله در مسابقات هم عملکرد فنی قابل قبولی داریم. ما در دیدارهای اخیر کمترین موقعیت‌ها را به حریف دادیم و تا اندازه‌ای انتظارات را برآورده کردیم اما هنوز با چیزی که انتظارش را داریم فاصله داریم و. امیدواریم شرایط بهتری در آینده پیدا کنیم و به خوبی تقویت شویم. بازیکنان ما خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند که این مسئله نویدبخش رقم خوردن روزهای بهتری برای تیم‌مان است.

وی در مورد مصدومیت اکبر ایمانی و مهرداد جماعتی تصریح کرد: اکبر ایمانی را مدت‌های مدیدی است که در اختیار نداریم و خودمان هم تا به این لحظه نفهمیدیم مشکل این بازیکن کجاست. بیش از یک ماه است که این بازیکن درگیر مصدومیت شده اما نمی‌دانیم مشکل او چیست. مهرداد جماعتی هم اخیرا در دیدار مقابل گسترش فولاد مصدوم شد و به احتمال فراوان او را مقابل عقاب تبریز در اختیار نداریم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه تیمش در دو دیدار اخیر گل نخورده و آیا این مسئله رضایت او را در بخش دفاعی در بر داشته است، عنوان کرد: اینطور نیست. ما در دو بازی اخیر فقط گل دریافت نکردیم اما عملکردمان هنوز چیزی نشده که در ذهنم دارم. ما با اهداف‌مان هنوز فاصله داریم و تلاش می‌کنیم تا به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.

سعداوی در رابطه با وضعیت ارنست انفور اظهار داشت: هنوز مجوز بازی این بازیکن صادر نشده . در حالیکه او را یک ماه قبل از پایان نقل و انتقالات به خدمت گرفتیم هنوز نتوانستیم ITC انفور را دریافت کنیم. از سوی دیگر بعد از دیدار مقابل گسترش فولاد انفور برای دیدار با خانواده‌اش سه روز از ما مرخصی گرفت. او با هماهنگی باشگاه از ایران خارج شد و وقتی که قصد بازگشت به ایران را داشت در فرودگاه با مشکل روادید روبه‌رو شد. این بازیکن به کشورش بازگشته و باشگاه در حال پیگیری این مسئله است و مشکل اقامت او را حل کند. مسئله‌ای که در حال حاضر اهمیت دارد این است که او هنوز مجوز بازی نگرفته و نمی‌توانیم از انفور استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه فولاد اعلام کرده رفیعی قرارداد دارد اما بحث مذاکره تراکتورسازی و پرسپولیس برای عقد قرارداد با این بازیکن مطرح شده است، خاطرنشان کرد: صحبتی در این زمینه نمی‌کنم چرا که اظهار نظر در مورد این مسئله در چارچوب وظایف باشگاه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.