درحالی که باشگاه پرسپولیس برای دیدار با «قشقایی» بسیار مردد بود و چند بار تصمیم خود را عوض کرد اما برانکو تمرینات را کلا تعطیل کرد و به کرواسی رفت!

به گزارش خبرنگار مهر، حریف سرخپوشان در جام حذفی حریفی بی نام و نشان از دسته دوم کشور است که قاعدتا نباید دردسر بزرگی برای پرسپولیس درست کند اما در باشگاه سرخ تهران برای این دیدار تردیدهای وجود داشت و پس از اظهارات متناقضی که صورت گرفت در نهایت تصمیم به حضور در جام حذفی بدون ملی پوشان گرفته شد.

برانکو تا روز شنبه همین هفته خیلی قاطع در مورد انجام بازی حذفی اظهار نظر نکرد و برخی منابع حتی خبر از مخالفت او با این دیدار به دلیل نبود ملی پوشان خبر دادند که البته هرگز توسط برانکو این خبرها تایید نشد اما اعلام رسمی دیر هنگام پرسپولیس در مورد حضور در جام حذفی و صف آرایی مقابل قشقایی را می توان تاییدی دانست بر این نکته که پرسپولیس برای این دیدار تردیدهایی داشته است.

با این وجود سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه به کرواسی رفت و امروز صبح به تهران برگشت. در تمام این مدت، منهای دیروز تمرین پرسپولیس کلا تعطیل بود و دیروز هم کریم باقری آن را زیر نظر داشت.

حضور در جام حذفی یکی از تصمیم هایی بود که برانکو در آن تردید داشت. وی می داند که تیم ذخیره هایش هم در صورت آمادگی تیم قشفایی را شکست می دهند اما با این وجود چند بار تصمیم خود را برای بازی مقابل این تیم به تعویق انداخت و در نهایت هم با وجود آنکه تصمیم باشگاه این شد که پرسپولیس به میدان حذفی برود، اما برانکو در تعطیلات از پیش تعیین شده به کرواسی رفت.

در واقع آن تردیدها در مورد شرکت در جام حذفی هم خوانی با این تعطیلی و سفر ندارد چرا که اگر برانکو نگران حذف شدن بود، به کرواسی نمی رفت و اگر نبود این همه دیر تصمیم قطعی باشگاه را اعلام نمی کرد.

باید دید این تعطیلی و آن همه تردید تاثیری روی این تیم برای جام حذفی دارد یا نه؟ هرچند پیروزی پرسپولیس در این دیدار تا حدود زیادی قابل پیش بینی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.