هافبک آلمانی کهکشانی‌ها با دفاع از هم‌تیمی پرتغالی‌اش، انتقاداتی که از این بازیکن به خاطر شروع ضعیفش در این فصل صورت گرفته است را بی‌مورد دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دومین بازی تیم فوتبال رئال‌مادرید در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، تونی کروس به حمایت از کریستیانو رونالدو پرداخت و از او که این روزها از سوی برخی رسانه‌ها مورد انتقاد واقع شده است، دفاع کرد.

رونالدو در این فصل لالیگا در چهار بازی که انجام داده تنها یک گل زده و بدترین شروعش از زمان ورود به سانتیاگوبرنابئو را تجربه کرده است. او به تازگی با انتقادات دیگری هم مواجه شده است که به خاطر واکنش تند به تعویض شدن در تساوی ۲ بر ۲ شنبه شب رئال‌مادرید در خانه لاس‌پالماس بوده است.

تونی کروس در حمایت از رونالدو اظهار داشت: برای یک بازیکن انجام ۶۰ بازی کامل در یک فصل غیرممکن است. این سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد یک بازیکن شایستگی ۹۰ دقیقه حضور در میدان را دارد یا اینکه بعد از ۷۵ دقیقه باید تعویض شود. رونالدو خوب تمرین کرده و برای بازی برابر دورتموند آماده است.

کروس با توجه به سابقه‌ای که از بازی در بوندس‌لیگا دارد، به خوبی به سختی نتیجه گرفتن در خانه یک تیم آلمانی مانند دورتموند واقف است.

او درباره سختی کار تیمش در بازی امشب (سه‌شنبه) برای نتیجه گرفتن در خانه بورسیا دورتموند عنوان کرد: می‌دانیم که بازی امشب یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان در این فصل است. دورتموند خوب بازی می‌کند اما این موضوع باعث ایجاد تغییر در سیک بازی ما نمی‌شود. ما شیوه بازی‌مان را با توجه به سبک بازی دورتموند عوض نمی‌کنیم. هدف اول‌مان گل نخوردن در بازی امشب است که البته کار بسیار سختی است. به نظرم دورتموند با سرمربی بسیار خوبش و برنامه مشخصی که برای بازی‌اش دارد، کار را برای ما مشکل خواهد کرد. این تیم هجومی بازی خواهد کرد. هم دورتموند به دنبال تملک توپ است، هم ما. امیدوارم که ما در این زمینه موفق‌تر باشیم.

آمار بازی‌های رئال‌‌مادرید برابر تیم‌های آلمانی چنگی به دل نمی‌زند و آنها در اکثر بازی‌ها‌ی‌شان برابر این تیم‌ها به دردسر افتاده‌اند، از جمله بازی فصل گذشته‌شان برابر ولفسبورگ در مرحله یک چهارم نهایی که در خانه این تیم ۲ بر صفر باختند اما در اسپانیا آن باخت را با پیروزی ۳ بر صفر جبران کردند.

کروس با اشاره به این آمار عنوان کرد: ما به شالکه و ولفسبورگ باختیم اما در پایان قهرمان شدیم. با این حال نباید آن باخت‌ها را از یاد ببریم. بازی تیم‌های اسپانیایی برابر آلمانی همیشه باکیفیت بوده است، چرا که این لیگ‌ها در کنار لیگ برتر انگلیس، بهترین لیگ‌های حال حاضر اروپا هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.