مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من بختیار رحمانی می‌تواند با ماندن در فوتبال ایران بیشتر پیشرفت کند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیشنهادی که رحمانی از لیگ قطر داشت، گفت: بختیار الان خودش را پیدا کرده است و از لحاظ روحی در وضعیت بهتری قرار دارد. شکی در این وجود ندارد که حضور رحمانی در استقلال به سود این تیم است. اعتقاد شخصی من این است که فوتبال قطر جز پول چیز دیگری ندارد و مطمئناً سطح فنی لیگ این کشور بالا نیست. به نظر من رحمانی می‌تواند با ماندن در فوتبال ایران بیشتر پیشرفت کند، ولی به‌هر حال هر بازیکنی نظر خودش را دارد.

فریبا با اشاره به وضعیت استقلال در آستانه شروع جام حذفی اظهار داشت: ما به تمام حریفانی که قرار است با آنها روبه‌رو شویم، احترام می‌گذاریم. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم. شما می‌بینید که در فوتبال انگلیس تیم‌های سطح پایین حتی در جام حذفی قهرمان می‌شوند. هدف ما در این جام قهرمانی است و جام حذفی یک راه کوتاه است تا بتوانیم سهمیه آسیا را به‌دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود؟»، گفت: ما با یک برد از رده پانزدهم به رده دهم جدول آمدیم و طبیعتاً با یک برد دیگر می‌توانیم چند پله صعود کنیم. فاصله نزدیک تیم‌ها نشان می‌دهد که لیگ ما پویاست و از طرفی روند استقلال بعد از تعطیلات رو به رشد بوده است. ما اگر در دو بازی آینده شش امتیاز بگیریم به بالای جدول و کورس قهرمانی نزدیک خواهیم شد. استقلال می‌تواند به جمع مدعیان بازگردد.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره موضوع کسر قرارداد چند بازیکن این تیم تأکید کرد: خیلی از تیم‌ها پول بازیکنان را به‌صورت کامل پرداخت نمی‌کنند و خیلی‌ها از آنها طلبکار هستند و دست‌شان به جایی نمی‌رسد. نظر آقای افتخاری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه این است که طوری قراردادها بسته شود که باشگاه در زمان مدیریت او بتواند پول بازیکنان را به‌صورت کامل پرداخت کند. این سیاست به نظر من کاملاً درست است.

فریبا در مورد وضعیت امید نورافکن و احتمال بازگشت او به تمرینات گفت: در این زمینه صحبت‌هایی با کادر فنی داشته‌ایم و او به‌زودی به تمرینات بازمی‌گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.