کارشناس فوتسال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ما به وحدت خوبی رسیده‌اند و نیمکت‌نشین‌ها هم مانند نفرات داخل زمین شیفته پیروزی هستند.

مهدی ابطحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال اظهار داشت: دیدارهای گذشته هر دو تیم را مشاهده کرده‌ام. ایران و روسیه هر دو پتانسیل بالایی دارند و مطمئناً بازی سختی را در پیش خواهیم داشت. بازیکنان روسیه از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی، روانی و فنی در سطح بسیار بالایی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیروزی روسیه مقابل اسپانیا اتفاقی نبوده است، تصریح کرد: روسیه با پیروزی مقابل اسپانیا که یکی از بهترین تیم‌های جهان است در شرایط روحی و روانی بسیار بالایی قرار دارد. تیم ایران نیز خودش را پیدا کرده و شرایط خوبی قرار دارد، بازیکنان تیم ما به وحدت خوبی رسیده‌اند و نیمکت‌نشین‌ها هم مانند نفرات داخل زمین تلاش می‌کنند و شیفته پیروزی هستند. اگر مشکل خاصی در بازی پیش نیاید تیم ما می‌تواند روسیه را شکست دهد، ولی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی باید بدانند که روسیه با تمام حریفانی که تاکنون با آنها بازی کرده، متفاوت است.

کارشناس فوتسال کشورمان در مورد نبود فرهاد توکلی در دیدار ایران - روسیه تصریح کرد: با توجه به آمارهای که گرفته‌ایم، مهدی جاوید، احمد اسماعیل‌پور و فرهاد توکلی سه بازیکن تأثیرگذار ایران در این مسابقات بودند. بنابراین نبود هرکدام از این بازیکنان کار تیم ملی را دشوار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.