هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان تأکید کرد که اگر فرهاد کاظمی از این تیم جدا شود، همه‌چیز به‌هم خواهد ریخت.

حمید علی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مشکلات مالی باشگاه سیاه‌جامگان که باعث ناراحتی فرهاد کاظمی شده است، گفت: این مسائل می‌تواند بر روند کار تیم ما تأثیرگذار باشد. ما در این مدت بدقولی زیاد دیدیم، ولی امیدواریم مشکلات مالی‌مان در آینده‌ای نزدیک برطرف شود. با آمدن رویانیان به باشگاه سیاه‌جامگان، می‌توان امیدوار بود که از لحاظ مالی اتفاقات مثبتی رخ دهد، هرچند که تا الان اتفاقی نیفتاده است و همین مشکلات باعث شده تا فرهاد کاظمی دیگر صبرش تمام شود.

وی در ادامه افزود: ما از لحاظ فنی تیم خوبی داریم و واقعاً حیف است که مشکلات مالی بر روند سیاه‌جامگان تأثیر منفی بگذارد. به‌هر حال بازیکنان مشکلات مالی دارند و روی قراردادی که امضا می‌کنند، حساب کرده‌اند. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود و فرهاد کاظمی هم کارش را ادامه دهد. اگر او از تیم ما برود، همه‌چیز به‌هم می‌ریزد.

علی‌عسگر با اشاره به کناره‌گیری سیاه‌جامگان از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: با این مشکلات و وضعیتی که سیاه‌جامگان دارد، شرکت در جام حذفی معنی ندارد. ما باید تلاش کنیم تا لیگ برتر را از دست ندهیم. متأسفانه مسئولان مشهد هم در این بین هیچ کمکی به سیاه‌جامگان نمی‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.