هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که در این شهر هیچ توجهی به دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان نمی‌شود.

رضا ناصحی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد عملکرد ضعیف پدیده و گرفتن سه امتیاز در پنج بازی اخیر گفت: این موضوع علت‌های زیادی دارد. در این چند بازی مصدومان زیادی داشتیم که این موضوع به پدیده ضربه زد و تعطیلی لیگ هم برای ما دردسرساز بود. البته در بازی با صنعت نفت در ۱۰دقیقه پایانی نمایش بسیار خوبی داشتیم، تیمی که در ۱۰دقیقه دو گل می‌زند و یک پنالتی به‌دست می‌آورد طبیعتا پتانسیل بالایی دارد. ما قطعا به آینده امیدوار هستیم.

او درباره اینکه برخی معتقدند پدیده جزو گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود، تصریح کرد: اصلا چنین نظری ندارم و تیم ما به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کند. دنبال بهترین جایگاه در لیگ برتر هستیم در بازی‌های امسال جدا از سه تیم بالای جدول، بقیه تیم‌ها عملکرد چندان خوبی نداشتند. فاصله تیم‌ها بسیار کم است و این جدول واقعی نیست. ما در آینده این نتایج را جبران خواهیم کرد.

ناصحی با اشاره به حمایت نشدن دو سهمیه لیگ برتری مشهد در این شهر اظهار داشت: این موضوع مربوط به امروز نیست. شهر مشهد از لحاظ اقتصادی غنی است، ولی متأسفانه در این شهر هیچ توجهی به پدیده و حتی تیم سیاه‌جامگان نمی‌شود. خیلی از جوان‌های مشهدی می‌توانند به سمت ورزش کشیده شوند، ولی متأسفانه هیچ توجه‌ای به نماینده‌های مشهد در لیگ برتر نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.