تیم فوتبال بایرن مونیخ درحالی چهارشنبه شب به مصاف تیم اتلتیکومادرید می رود که خاطره تلخ حذف توسط این تیم در فصل گذشته هنوز از ذهن باواریایی ها زدوده نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بایرن مونیخ با رهبری پپ گواردیولا فصل گذشته به دلیل قانون گل زده در خانه حریف برای سومین سال پیاپی توسط یک تیم اسپانیایی از صعود به نیمه نهایی بازماند.

بایرن در مادرید با نتیجه یک بر صفر مقابل اتلتیکو تن به شکست داد و در بازی برگشت در مونیخ با نتیجه ۲ بر یک برنده شد اما از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ، در خصوص این بازی گفت: ما باید خاطره تلخ شکست فصل گذشته را پاک کنیم. بایرن فصل گذشته به سختی آمده بود تا به فینال برسد اما اتلتیکو مقابل دروازه ما تاثیرگذارتر ظاهر شد. ما اکنون باید آن شکست را جبران کنیم.

وی افزود: قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اصلی ترین هدف ماست. همه تلاش ما این است که در پایان رقابتهای این فصل هر سه جام قهرمانی بوندس لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی را بالای سر ببریم.

مردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر صدرنشین بوندس لیگا هستند اما از سویی با اتلتیکویی دیدار خواهند داشت که در ویسنته کالدرون همواره تیم دشواری است برای شکست دادن.

در دیگر بازی مرحله گروهی، بارسلونا که آغاز خوبی در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا داشته در زمین مونشن گلادباخ آلمان به میدان خواهد رفت. آبی و اناری پوشان برای این دیدار لیونل مسی و ساموئل اومتیتی را در اختیار ندارند.

مسی در بازی با اتلتیکو از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد و تا سه هفته قادر به همراهی تیم خود نیست. نکته جالب اینکه باشگاه مونشن گلادباخ پیش از این بر روی حساب کاربری خود با بازتاب خبر مصدومیت مسی برای این بازیکن آرزوی بهبود هرچه زودتر را کرده بود.

بارسا رقابتهای این فصل را با برتری ۷ بر صفر مقابل سلتیک آغاز کرده در حالیکه گلادباخ در زمین منچسترسیتی چهار گل خورده است. این می تواند برای مردان لوییس انریکه خبر خوبی باشد.

برنامه بازی های چهارشنبه شب به این شرح است:

گروه A:

* آرسنال انگلستان - باسل سوییس

* لودوگورتس بلغارستان - پاریسن ژرمن فرانسه

گروه B:

* بشیکتاش ترکیه - دینامو کی یف اوکراین

* ناپولی ایتالیا - بنفیکا پرتغال

گروه C:

* مونشن گلادباخ آلمان - بارسلونا اسپانیا

* سلتیک اسکاتلند - منچسترسیتی

گروه D:

* اتلتیکومادرید - بایرن مونیخ

* روستوف روسیه - آیندهوون هلند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.