ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: تیم ایران با شکست دادن قهرمان دنیا نشان داد که شایستگی قهرمانی در جام جهانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد طاهری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل روسیه، در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه پس از موفقیت مقابل برزیل چه پیام‌هایی از سوی خانواده‌های خود و مردم ایران دریافت کرده‌اید و چقدر پیروزی شما برابر این تیم اهمیت داشت، اظهار داشت: فوتسال ایران در آسیا افتخارات زیادی را به‌دست آورده است. ما برای حضور در جام جهانی فوتسال در کلمبیا نیز آماده بودیم و می‌خواستیم که نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: در مرحله مقدماتی عملکردمان خوب نبود، اما تیم قدرتمند دنیا و شانس اول قهرمانی جام جهانی را شکست دادیم و همین امر باعث شد انگیزه‌ ما در بازی برابر پاراگوئه دو چندان شود و اکنون با انگیزه بیشتری آماده رقابت با تیم روسیه هستیم. اکنون انتظارات مردم از ما بالا رفته و بدون شک با دعاهای خیر خانواده‌ها و مردم عزیز ایران، به امید موفقیت پیش می‌رویم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در خاتمه تصریح کرد: ما می‌دانستیم در این دوره از مسابقات کار خیلی سختی داریم. در گروه مرگ این بازی‌ها قرار داشته و تیم‌های سرسختی در گروه‌مان بودند. بازی به بازی بهتر شدیم و با شکست دادن قهرمان دنیا نشان دادیم که ایران با شایستگی می‌تواند قهرمان جهان باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.