مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد اعلام کرد به‌علت تمرکز روی مسابقات لیگ دسته اول، در جام حذفی حاضر نخواهند شد.

ولی‌الله خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور یا عدم حضور خیبر خرم‌آباد در جام حذفی گفت: تیم ما تمرکز خود را روی لیگ دسته اول گذاشته است و به همین خاطر، از جام حذفی کنار می‌کشیم. تیم ما در جام حذفی باید برای دیدار با مس کرمان، به این شهر می‌رفت و باید مسافت زیادی را می‌پیمودیم. همچنین احتمال دارد برخی از بازیکنان ما مصدوم شوند و به بازی‌های لیگ نرسند.

وی درباره کسب نخستین پیروزی فصل خیبر نیز اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و داوری هم خیلی خوب بود. تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت، اما بازیکنان به‌علت استرس زیاد، این شانس‌ها را خراب می‌کردند. کادرفنی تیم خیبر، ترکیب مطلوب خود را پیدا کرده است و این پیروزی‌ها ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل باشگاه خیبر در مورد احکام کمیته انضباطی مبنی بر جریمه این باشگاه و عواملش خاطر نشان کرد: ما قصد داریم درباره این جریمه‌ها، نامه‌ای به کمیته انضباطی ارسال کنیم، چون بعید می‌دانم چنین اتفاقاتی رخ داده باشد.

خسروی با اشاره به انتخاب سرمربی جدید خیبر عنوان کرد: ما منتظریم اوضاع مالی باشگاه بهتر شود تا آن موقع، سرمربی جدید را انتخاب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.