مهاجم پیشین استقلال با اشاره به جوانگرایی که در ترکیب اصلی این تیم صورت گرفته است گفت: بازیکنان جوان استقلال در چند دیدار اخیر نمایش خوبی داشتند و همه را به آینده امیدوار کردند.

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت: لیگ امسال متاسفانه با تعطیلی های مکرر و طولانی شروع شده و تا تیم ها می خواهند به فرم دلخواه برسند، باز بین بازی ها وقفه می افتد و دوباره تیم ها مجبور می شوند که کارهای بدنی انجام دهند تا از آمادگی دور نشوند و منتظر شروع دوباره لیگ باشند.

وی تاکید کرد:‌ در اینکه اولویت اول فوتبال کشورمان تیم ملی است، شکی نیست و با توجه به بازی های حساسی که در پیش رو دارد، همه باید دست به دست هم دهیم تا فوتبال کشورمان برای رسیدن به جام جهانی موفق باشد ولی نباید از لیگ هم غافل شویم و آن را به فراموشی بسپاریم.

هافبک پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد:‌ باید یک تعامل منطقی بین تیم ملی و لیگ برقرار شود تا هم تیم ملی به موفقیت برسد و هم لیگ از تعطیلی های مکرر متضرر نشود.

اکبرپور تاکید کرد: تعطیلات طولانی باعث می شود بعد از دیدارهای تیم ملی و برای هر چه سریعتر به پایان بردن لیگ، تیم ها مجبور شوند هر سه یا چهار روز یک بار بازی انجام دهند و این مسئله باعث فرسودگی بازیکنان خواهد شد و تیم هایی که درگیر مسابقات لیگ قهرمانان نیز هستند، بیشتر بابت این موضوع ضرر می کنند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من کی روش و مربیان لیگ باید در طول سال چندین بار با یکدیگر نشست برگزار کنند تا بتوانند مشکلات فوتبال را حل کرده تا هم به تیم ملی کمک شود و هم به لیگ اما متاسفانه به نظر من کی روش اعتقاد چندانی به این مسئله ندارد و نیازی به مشورت با مربیان لیگ نمی بیند.

اکبرپور در خصوص وضعیت استقلال نیز گفت: آبی پوشان در سه دیدار اخیر خود عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشتند خصوصاً مقابل پرسپولیس و ذوب آهن و اگر در برابر قرمزپوشان پایتخت به خودباوری بیشتری می رسیدند، مطمئناً در پایان برنده بودند.

وی تاکید کرد: منصوریان در مقابل ذوب آهن و پرسپولیس به یک عده از جوانانش اعتماد کرد و آنها نیز نشان دادند که قابل اعتمادند و به بازی که ارائه کرده اند، به همه یاد دادند که نام ها فوتبال بازی نمی کنند بلکه کسانی می توانند در فوتبال موفق باشند که هیچ ادعایی ندارند و تنها به دنبال موفقیت تیمشان هستند.

هافبک پیشین آبی پوشان ادامه داد: اگر لیگ تعطیل نمی شد، مطمئناً استقلال می توانست دیدارهای بعدی خود را هم با پیروزی پشت سر بگذارد ولی با تعطیلی دوباره لیگ، ترمز استقلال و برخی تیم های دیگر کشیده شد و حالا همه باید ۲۱ روز منتظر بمانند تا مجدداً لیگ شروع شود.

اکبرپور در خصوص دیگر تیم های لیگ برتری نیز گفت: با توجه به اینکه تنها ۷ هفته از لیگ گذشته و در این مدت هم نزدیک به دو ماه لیگ تعطیل شده است، نمی توان در خصوص عملکرد تیم ها صحبت کرد اما اعتقاد دارم تیم هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان، پرسپولیس و حتی استقلال که در حال حاضر شرایط خوبی ندارد، می توانند از مدعیان اصلی قهرمانی باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی در مقدماتی جام جهانی موفق باشد و کی روش تعامل خوبی با مربیان لیگ برتری داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.