سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال استقلال از منصور پورحیدری سرپرست پیشین این تیم عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از ملاقات خود با منصور پورحیدری، به سایت باشگاه استقلال گفت: بر حسب وظیفه همراه با سید مهدی رحمتی برای دیدار با منصورخان پورحیدری عزیز راهی بیمارستان شدیم. منصورخان پدر معنوی و مرد بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران و استقلال است.

وی افزود: من سالهای سال است خدمت آقای پورحیدری ارادت دارم و از ایشان درس می گیرم. از خداوند بزرگ سلامتی ایشان را خواستارم و از هواداران استقلال نیز می خواهم برای سلامتی آقای پورحیدری دعا کنند.

سرمربی استقلال افزود: باید گلایه و ناراحتی شدید خود را بابت برخی رفتارها و بی معرفتی ها در فضای مجازی بیان کنم. متاسفانه برخی ها به جای استفاده درست از فضای مجازی، فقط اقدام به شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب می کنند و هیچ گونه توجی به عواقب کار خود ندارند و نمی دانند همین تکثیر شایعات و دروغ ها، می تواند چه آسیب هایی به بار بیاورد.

علیرضا منصوریان ادامه داد: انتشار اخبار دروغ در مورد منصورخان، می تواند باعث ناراحتی و ناامنی ذهنی خانواده ایشان شود و یک کار غیر اخلاقی و دور از مرام و معرفت است. هر از گاهی هم به صورت دسته جمعی به صفحه یک نفر هجوم آورده می شود. بهتر است یک بار به عواقب و آسیب های این کار فکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.