رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درباره عربستان، نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌ایم که ایران در امنیت کامل بوده و ما هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات در ایران نداریم و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم و البته بر موضع خود پافشاری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از پایگاه خبری باشگاه ذوب‌آهن، مهدی تاج صبح امروز به‌همراه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، از پروژه چمن مصنوعی این باشگاه که از بالاترین استانداردهای چمن مصنوعی فیفا برخوردار است، به‌طور کامل بازدید کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال انجام این پروژه را یکی از گام‌های مهم و اساسی باشگاه ذوب‌آهن در توسعه زیرساخت‌های ورزشی برشمرد و اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن یکی از غنی‌ترین باشگاه‌های کشور در عرصه ساخت‌و‌ساز و دارا بودن زمین‌های فوتبال مسابقه و تمرینی محسوب می‌شود.

مهدی تاج افزود: بسیار خوشحالم که امروز از این پروژه در دست احداث که در آخرین مراحل ساخت و تحویل آن قرار دارد بازدید کردم و با توجه به این زمین که چمن مصنوعی بر‌اساس استانداردهای فیفا است، باشگاه ذوب‌آهن با مجموعه تمرینی ملت و ورزشگاه فولادشهر در حال حاضر ۵ زمین اختصاصی دارد که در سطح کشور و در میان باشگاه‌های ورزشی یک استثناء محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین اطلاع دارم که باشگاه ذوب‌آهن به عنوان یک باشگاه استاندارد، دارای چند سالن چند منظوره، سالن‌های بدنسازی، استخر وسونا و سایر موارد است. این یک واقعیت محض است که باشگاه‌داری تنها برد و باخت در میادین فوتبال و نتیجه‌گیری نیست و ایجاد تاسیسات و ساختارسازی از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز با حضور در محل ستاد باشگاه ذوب‌آهن توانستم از پروژه چمن مصنوعی و دیگر تاسیسات ورزشی واقع در این مجموعه دیدن کنم و با توجه به اینکه این زمین در مدت زمان کوتاهی آماده بهره‌برداری خواهد شد، امیدوارم که بتوانم برای مراسم افتتاحیه آن حضور داشته باشم.

وی درباره بحث درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال تصریح کرد: یکی از بهترین درآمدهایی که درحال حاضر برای باشگاه‌های فوتبالی وجود دارد، درآمد حاصل از طریق سامانه‌های تعریف شده است که قابل مقایسه با درآمد تبلیغات دور زمین و روی پیراهن نیست و باشگاه‌ها با همکاری صداوسیما باید به سمت این بروند که درآمد حق پخش را از این مسیر به‌دست آورند.

تاج همچنین درباره حضور تیم فوتبال ذوب‌آهن و دیگر تیم‌های ایران در جام باشگاه‌های آسیا گفت: ذوب‌آهن، پرسپولیس، استقلال تهران و استقلال خوزستان نماینده‌های ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستند و به عبارتی به عنوان تیم ملی کشور محسوب شده و نگاه و برنامه‌ریزی همه ما به آن‌ها باید یک نگاه ملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: درباره مسئله عربستان هم نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌ایم که کشور ما در امنیت کامل بوده و ما هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات در ایران نداریم و منتظر پاسخ آنها هستیم و البته بر موضع خود پافشاری خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.