بازیکن تیم فوتبال صبا گفت: جام حذفی برای ما اهمیت دارد البته شناخت کاملی از حریف مان نداریم اما بدون شک آن ها انگیزه بسیاری دارند

علی فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور در تیم ملی دانشجویان اظهار داشت: ما در تورنمنت دانشجویان آسیا دوم شدیم و خوشبختانه سهمیه بازی های جهانی که هر دو سال یکبار برگزار می شود را کسب کردیم. بر خلاف تصور بعضی ها سطح مسابقات بالا بود به عنوان مثال تیم ژاپن از چند بازیکن لیگ برتری در ترکیب اصلی اش استفاده می کرد. من هم با کمک بچه های تیم در چهار بازی چهارگل زدم.

وی در مورد دیدار صبا مقابل سفیر آبیک قزوین خاطرنشان کرد: جام حذفی برای ما اهمیت دارد البته شناخت کاملی از حریف مان نداریم اما بدون شک آن ها انگیزه بسیاری دارند و مقابل تیم های لیگ برتری بهترین بازی شان را ارائه می دهند. به هرحال ما طبق برنامه های کادر فنی سعی می کنیم که خواسته های تاکتیکی شان را در زمین انجام دهیم.

بازیکن صبا یادآور شد: تیم ما فوتبال خوبی را ارائه می دهد اما در نتیجه گیری بدشانس بودیم. بعد از اولین پیروزی هم لیگ دوباره تعطیل شد که به نظرم برای اکثر تیم ها خوب نیست. اما مهم تیم ملی است و این برنامه را سازمان لیگ داده که امیدوارم در نهایت منتج به صعود تیم ملی به جام جهانی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.