کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن به تمجید از سرمربی پیشین این تیم پرداخت و گفت: گل‌محمدی برای تمامی بازیکنان ذوب‌آهن یک دوست خوب بود.

مهدی رجب‌زاده در مورد جدایی یحیی گل‌محمدی از ذوب‌آهن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بعد از اختلافاتی که بین آقا یحیی و سعید آذری پیش آمد، پیش‌زمینه‌هایی برای این اتفاقات وجود داشت. البته نکته مهم این بود که طرفین به‌صورت دوستانه جدا شدند و مطمئناً آذری و هیئت مدیره باشگاه آنقدر تجربه دارند که همه چیز را مدنظر قرار دهند. این اتفاقی بود که با تصمیم طرفین رخ داد.

وی ادامه داد: یحیی برای تمامی بازیکنان ذوب‌آهن یک دوست خوب بود و این اتفاقات در فوتبال حرفه‌ای ممکن است رخ دهد. طرفین اگر می‌دانستند که ادامه همکاری به سود ذوب‌آهن است این اتفاقات رخ نمی‌داد، ولی به‌هر حال چنین تصمیماتی گرفته شد. ما هم بازیکن ذوب‌آهن هستیم و باید بدانیم که موفقیت تیم از همه چیز مهم‌تر است. من برای یحیی گل‌محمدی آرزوی موفقیت دارم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که «آیا در این شرایط ذوب‌آهن باید دنبال گزینه ایرانی باشد یا خارجی؟»، گفت: در حال حاضر مجتبی حسینی سرمربی ماست و تلاش‌مان را می‌کنیم تا او در ذوب‌آهن موفق باشد. کسی به ما نگفته که حسینی مربی موقت است و این چیزها به تصمیم مسئولان باشگاه مربوط می‌شود. آذری مدیر کاربلدی است و طبیعتاً بهترین تصمیم را برای ذوب‌آهن خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.