بازیکن پیشین استقلال به انتقاد از وزیر ورزش پرداخت و از مدیرعامل برکنارشده آبی‌پوشان دفاع کرد.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اتفاقاتی که طی روزهای اخیر بین محمود گودرزی، وزیر ورزش و بهرام افشارزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال رخ داد، گفت: به‌عنوان کسی که سال‌ها در استقلال و البته ورزش بودم، تعجب می‌کنم چطور در ۵۰ سال گذشته که بهرام افشارزاده در ورزش ایران کار می‌کند با هیچ‌کس دچار مشکل نشده است، اما وزیر ورزش با ایشان به مشکل برخورده است.

وی ادامه داد: ظاهراً گودرزی فراموش‌کار شده است. در باشگاهی که تمام تصمیم‌گیری‌های آن با دستور و رسیدگی شخص نزدیک به وزیر انجام می‌شود و همواره این اتفاق رخ داده است، مگر می‌شود افشارزاده به‌صورت شخصی تصمیمی در رابطه با عقد قرارداد با بازیکنان، مربیان و یا سایر موارد بگیرد؟!

همدانی افزود: آقای گودرزی! فرافکنی نکنید. مشاور شما به همراه یکی از بازیکنان قبل از پایان لیگ، درست در شرایطی که سه هفته تا پایان بازی‌ها باقی‌مانده بود، علیه پرویز مظلومی توطئه کردند و مظلومانه، مظلومی را کنار زدند. حالا چطور شده که شما از پرویز مظلومی دفاع می‌کنید؟ شما زمانی که وارد وزارت ورزش شدید، به‌شدت با امیر قلعه‌نویی که پرافتخارترین مربی ایران است، دچار مشکل شدید، ولی الان طور دیگری حرف می‌زنید و می‌گویید دلسوز تیم هستید!

مربی پیشین استقلال در ادامه انتقاداتش از وزیر ورزش گفت: اگر مشاورتان که اسمش را نمی‌آورم در فاصله سه هفته قبل از پایان لیگ به همراه یک بازیکن، جلسات شبانه برگزار نمی‌کرد، این تیم حداقل یک جام به هواداران هدیه می‌داد.

وی ادامه داد: آقای گوردزی! این پست‌ها ماندنی نیست و برای قبلی‌ها نماند. آن چه ماندنی است، هواداران بزرگ استقلال هستند که به خوبی می‌دانند که چه کسانی خدمت می‌کنند و می شناسند که آنهایی را که به اسم هواداران، برای دوستان خود پست‌های حساس در نظر می‌گیرند و در آن پست‌ها با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی می‌کنند.

همدانی در پایان تصریح کرد: خوشحالم که الان افشارزاده سمت و پستی در فوتبال و ورزش ندارد که دوستان مرا متهم کنند به خاطر پست و مقام از ایشان دفاع می‌کنم. واقعیت این است که من از حقانیت دفاع کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.